Dag 25 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 25

Blijf op de hoogte en volg Nina

03 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 3-08-2013

Het eerste wat k dacht vanmorgen is nog 2 dagen werken en dan weer 2 dagen vrij!!!
HAHA.
Nou vandaag had ik best wel een drukke dag, gelukkig want dan gaat de tijd super snel!
Ik had vanmorgen ALWEER die leuke man van London Adrian Ahearne heet die. Hij wilde alleen maar bij mij komen voor behandelingen haha dus dat is wel een goed teken, en ik heb weer gelachen echt waar. Ik kreeg bijna de indruk dat hij meer kwam voor de lachen dan voor te relaxen haha. Maar morgen gaat die du vandaag moest ik echt doei tegen hem zeggen en dat was niet zo leuk! Maar ik zal die echt nooit vergeten dat heb ik ook tegen hem gezegd want ik heb nog nooit zo gelachen met een klant. En hij wenste me het allerbeste toe dus dat was wel heel erg lief van hem!

Na die behandeling dacht ik dat ik pauze had maar dat was helaas niet zo want ik moest nog een hele lichaamsmassage geven en ik had toch honger. Nou daarna had ik toch wel echt eindelijk pauze. Na me pauze had ik 4 behandelingen steeds achter elkaar. Eerst een muscle melt toen een salt en oil toen een rugmassage en toen nog een lichaamsmassage PFFF ik was me helemaal aan het jagen want ik had bijna geen tijd om de kamer op te ruimen en weer alles klaar te zetten voor de volgende behandeling ohh wat een stress!

Voor die rugmassage had ik een man en op het einde wilde ik heb een fitness olie aansmeren omdat die last had van zijn rug. Dat geeft een relax'er gevoel aan je spieren omdat ze door die olie wat meer ruimte krijgen, zo vertel ik dat dus. Dus ik had helemaal uitgelegd aan die man en toen vroeg ik dus wat voor soort beroep die had omdat die zo'n last had.. Was die dokter...... dacht echt: waarom verpest ik mijn tijd die kan toch makkelijk aan medische zalven en wat dan ook komen.... MJAA is te proberen.

Ik probeer iedereen wat te verkopen want ze hebben iets heel leuks bedacht. Iedereen moet per week zoveel producen verkopen, Mandy en ik ieder 5, en als je dat haalt krijg je per week een product! Dus dat is wel leuk als je iedere week het aantal producten verkoopt dat je die week moet verkopen dan krijg je zelf ook een product! Nou het ziet er wel nog net goed uit voor ons want dan zou ik er morgen 5 moeten verkopen hahahahha nouja misschien de volgende week.

Nu ben ik thuis een beetje aan het volgen hoe leuk iedereen het heeft op SOLAR! Wat was ik daar toch ook graag heen gegaan mweeehhh :(

Morgen komen ook al de ouders van Mandy dus dat is wel leuk en dan over 3 weken komen PAP EN MAM eindelijk!!! Kan niet wachten, mis ze toch wel een beetje!

Ohja der is ook een salamander bij ons in het zwembad gevallen en we durven hem niet eruit te halen, eigenlijk best zielig maar we durven het echt niet, maar hij kan wel zwemmen, maar weet niet voor hoelang....
Ik ga ff iets bedenken zodat we hem kunnen redden!

Slaap lekker alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 26237

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: