Dag 27 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 27

Blijf op de hoogte en volg Nina

05 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Maandag 5-07-2013

Vandaag weer lekker vrij!!!
Dus dat betekend beach time!!!
We zijn eerst naar de ouders van Mandy gegaan en vandaar uit naar Coral Bay, daar hebben we lekker de hele dag lekker ge-relaxed maar ohhhh wat was het warm pffff niet normaal meer.

Daar zijn we tot half 6 geweest, viel ik al in slaap in de bus want ik was zo moe nog van die nacht stappen. Toen zijn we naar het zwembad van het appartement van de ouders van Mandy geweest, zag er wel goed uit maar dat water is warm, je kunt je er eigenlijk helemaal niet in afkoelen dus dat is wel jammer. Ik heb ook niet echt het idee dat ze daar controleren of je in een van de appartementen zit ja of nee. Dus we kunnen daar misschien wel vaker heen gaan.

Toen hebben we nog wat boodschappen gedaan in de grote supermarkt en hebben ons gedoucht. Toen wat gegeten bij een snack-bar dat heet Gorgona en de eigenaar heet NIEK (nicolas). Wij kende hem al want we waren daar al eens langs gelopen en hij zag aan ons dat we iets aan het zoeken waren en we zochten dus de appartementen van pap en mam en daar hielp hij ons mee. En paar dagen later hadden we daar ook gegeten en vandaag dus weer. Heeft die og bij ons gezeten was die aan het vertellen dat hij eerder deed voetballen en dat hij een vriend was van Zende, en dat die ook 12 jaar in Engeland heeft gespeeld. Dus dt was wel leuk om dat aan te horen. Toen wilde Mandy en ik eigenlijk gaan want we moesten de bus hebben zegt die nee wacht maar ik breng jullie wel. Du ik zei van uhmmmm jaaa maar kunnen we jou wel vertrouwen maar ik wist wel dat hij te vertrouwen was en de ouders van Mandy zaten er zelf ook bij. Dus hij heeft ons gewoon netjes thuis afgezet! Anders had ik dit nu niet kunnen typen hahahah. Kwamen we ook nog heel toevallig Laura en Maartje en Jesse en de moeder van maartje en 2 tantes van maartje tegen, super leuk! Ff mee geklets en we moeten snel weer eens wat afspreken Laura en Maartje, kan zo lachen met hun!

Nou hij ons afgezet dus en nu ben ik dit aan het doen. Had ik eigenlijk helemaal een zin in mjaa anders moest ik morgen 3 verslagen maken dat zag ik al helemaal niet zitten hahah. Voor nu ga ik slapen want ik ben echt moe en voel me ook niet helemaal lekker.

Dus ik zeg:

WELTRUSTEN EN TOT MORGEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 26242

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: