Dag 31 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 31 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 31

Blijf op de hoogte en volg Nina

11 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Eigenlijk helemaal geen zin om een verhaal te maken want ik moet er nu 3 maken dus houw je vast hahah.

Vrijdag 09-08-2013

Ik heb echt zo'n drukke dag gehad echt niet normaal meer. Er kon gewoon helemaal niks meer bij. 4 Pedicures en 3 massages pffff en allemaal gelijk achter elkaar, ik had nog niet eens de tijd om wat te drinken. Echt chagrijnig was ik ervan geworden. Maar de dag gaat dan wel echt super snel voorbij. Ik had ook weer een jonge man die al eerder bij mij was geweest dus dat is wel een goed teken dat de weer terug wou komen.


Ik had ook een man die was fan van Manchester United dus lekker over voetbal gepraat, dat was wat voor jou geweest mam! Over van Persie natuurlijk. HAHA ik zei ook tegen hem van je had nu eigenlijk met mijn moeder moeten praten die weet er alles van hahah. Dus dat was wel leuk. Sommige mensen die praten heel veel onder een behandeling en sommige helemaal niet. En die mensen die praten daar gaat te tijd zo snel voorbij dat is echt niet normaal. Gelukkig maar want dan is het ook zo 7 uur hahah.

Nou klaar met werken toen zijn we direct met de bus door naar Harbour gegaan dat is in Paphos bij de boulevard. Daar hadden we afgesproken met de ouders van Mandy want die dag was het de verjaardag van het broertje van Mandy. Dus daar wat gegeten bij een eettentje waar ook live muziek was, een Engelse band. Was opzicht wel gezellig maar ik was ook wel echt heel erg blij dat ik weer in me bed lag!

Dat was dus vrijdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 26232

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: