Dag 32 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 32 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 32

Blijf op de hoogte en volg Nina

11 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 10-8-13

Nou na een super drukke dag te hebben gehad op vrijdag moest ik er op zaterdag ook echt weer aan geloven OH MIJN GOD. Wat een killing die dag.

Ik heb 4 full body massages gehad en 3 back massage dus de hele dag aan een stuk door alleen maar gemasseerd. Zelf collega's van ons die daar al 7 jaar werken zijden jullie worden gekild vandaag.... We hebben dan wel een extra pauze gekregen maar dan nog. OHH echt super zwaar. Had ik echt niet gedacht maar je moet echt goed eten om een goede energie te hebben. En ik had ook nog een mooie afsluiter, een flink iemand ( ff netjes gezegd!!!) ze kwam voor een hele lichaamsmassage pfffff wat een druk moest ik geven niet meer normaal.

MAAAAR ik heb het gered poehpoeh, helemaal kapot was ik.
Nou maar na het werk moesten we weer door naar Paphos want het was de laatste dag voor de ouders van Mandy. Dus gezellig weer wat gegeten bij een eettentje, waar ze ook PSV-NEC hadden opstaan. Dus dat was wel leuk.

Nou afscheid genomen van de ouders van Mandy, wat voor Mandy natuurlijk niet zo leuk was. En toen naar huis tegen een uur of 11.
Eenmaal thuis wilde ik eigenlijk nog aan de verhalen beginnen maar ik was helemaal kapot, ik kon zelfs niet meer denken wat ik allemaal gedaan had zo erg was het al. Vandaar dat ik ze nu allemaal maak hahah.

Nog met Robbie gebeld en gedoucht dus eenmaal hoe ik in bed lag was het al half 2. '

POEH wat een dag, nu weet ik ook echt pas wat echt HARD werken is 5 dagen in de week fulltime.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 26249

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: