Dag 36 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 36 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 36

Blijf op de hoogte en volg Nina

14 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 14-08-13

Vandaag begint alweer onze werkweek. Ik kwam echt moeilijk me bed uit, ondanks we 2 dagen vrij hebben gehad. Nou ik voelde me nog steeds niet 100% lekker dus heb ook niet veel gegeten s'ochtends. Ik denk echt dat me lichaam hier dat eten net gewend is of ik mis iets wat ik thuis normaal wel altijd eet.

Nou toen naar het werk ik had vandaag in totaal 5 behandelingen dus niet zo heel erg veel, maar wel lekker bezig. 2 Pedicures, 2 full body massages en 1 muscle melt. Ook gelukkig wat fooi gekregen vandaag €19,50 dus kon ik weer fftjes vooruit HAHA.

Toen eenmaal thuis kwamen Laura en Maartje voor het eerst langs bij ons in het appartement en zijn we gezellig samen wat gaan eten op het pleintje waar Mandy en ik elke week wel zowat komen. Super gezellig gehad samen en ook al wat dingetjes bedacht wat we konden doen als de ouders van Laura hier waren en mijn ouders, dus dat is wel leuk.
Ben ook echt blij dat pap en mam over 11 nachtjes komen!

Nou toen liet ik Laura en Maartje de bakker zien waar ze allemaal super lekkere chocolade taartjes hebben en allerlei andere zoete dingen hebben. Dus daar hebben we uiteraard ook iets van meegenomen naar huis haha.

Nou eenmaal thuis wilde ik eigenlijk wat drinken halen bij het kiosk omdat we niet veel meer hadden zeg ik tegen Laura moeten we niet eens kijken hoelaat er voor jullie een bus naar huis gaat? OHJAA tuurlijk, ik zei wel ook al dat ze konden slapen maar ze hadden geen spullen meegenomen of iets om te blijven slapen. Nou eenmaal gekeken SHIT over 2 minuten moet die hier zijn, super snel alle spullen gepakt en toen moesten ze gaan, helaas. Maar dan weten we dat voor de volgende keer dat we dat beter in de gaten moeten houden.

Nou net nog fftjes geface-timed met pap en mam, en Robbie die neemt niet op want die zal wel al slapen :( NOUUUU.

Nou nu ga ik lekker douche en slapen, welterusten allemaal XXXX

  • 15 Augustus 2013 - 19:13

    Laura :

    Jaa was idd gezellig! jammer van de bus.. komt goed volgende keer! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 26236

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: