Dag 37 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 37 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 37

Blijf op de hoogte en volg Nina

17 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 15-08-2013

Deze dag kan ik me eigenlijk niet meer zo goed herinneren. Ik weet wel dat ik alweer een drukke dag heb gehad met maar liefs 3 pedicures op een dag.
Verder weet ik het eigenlijk echt niet meer HAHAHA. Beter dat ik toch de volgende keer wat sneller een verslag maak.

En ik weet wel ook nog dat we s'avonds nog eitjes hebben gebakken.
Oke dit was me donderdag WAHAHAH!!

Ik zal morgen eens kijken in de computer welke behandelingen ik heb gehad misschien dat me iets te binnen schiet wat ik heb gedaan hahahah!

Op naar vrijdag daar weet ik mee dingen over!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 26226

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: