Dag 38 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 38 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 38

Blijf op de hoogte en volg Nina

17 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 16-08-2013

Als eerste dacht ik na vandaag zit ik alweer op de helft van me werkweek, en als 2de dag ik yessss we hebben weer vis als lunch hihih!

Nou als normaal weer een drukke dag gehad, wat een verassing. De eerste kwam al te laat dus was ik me al aan het ergeren ant dan loop het allemaal uit natuurlijk, maar die tijd heb ik gelukkig ingehaald. Ik had s'ochtends 4 behandelingen en s'middags 4 behandelingen dus 8 behandelingen, aardig wat! Een aantal massages weer en nog van alles. Toen had ik heel fftjes niks zag ik alweer n de computer staan dat ik ALWEER moest promoten om 3 uur s'middags dus als het het warms is....... OHH ik werd echt boos ik zeg ik moet dat altijd doen! Maar gelukkig ging de spa manager wel met me mee en we gingen met de auto van de spa naar het hotel, wat maar net 1 minuut rijden is. Maja hoef je niet in die hitte te lopen. Dus wij weer promoten en gelukkig was Anna (de manager) ook helemaal aan het zweten dus dacht ik YESSS weet ze ook eens hoe dat is hahha. Later wel ff gedoucht en een lekere koude Cola gedronken.

S'avonds zijn we naar het pleintje gegaan en hebben we bij Pizzaria Gabrielle een pizza gegeten..EN het was duur daar, voor een normale pizza magarita betaal je al €10,-.Wel lekker was die dus dat scheelt hahah, alleen mis ik echt de knoflooksaus die ik er normaal altijd bij heb :(

Nou later gingen we lekker klaarmaken want er was hier in de buurt een beach party YEEEHSS hahah nou was echt, ze draaien best wel goeie muziek dus dat was wel gezellig en we waren rond een uur of 3 weer thuis.

Super lang waker gelegen wnat het was zoooo warm op mijn kamer. Ik heb gewoon 5:30 nog zien staan op mijn telefoon.
ENJA toen sliep ik eindelijk ging de wekker alweer....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 26243

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: