Dag 42 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 42 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 42

Blijf op de hoogte en volg Nina

21 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Dinsdag 20-08-13

Nou onze laatste dag vrij alweer, het enige wat ik kon denken is morgen tot maandag dus 6 dagen werken pffffffff echt geen zin in hahah zeurpiet dat ik ook ben maar dat dacht ik echt!

Nou wij weer naar Coral bay de hele dag. Was hel leuk er was ook een Nederland gezin van Alphen aan de Rijn en die hadden en verstandelijk gehandicapten zoon, maar zo'n leuke jongen. Mensen die me kennen weten dat ik hier heel goed mee kan opschieten en mee kan lachen.

Nou maar wij de hele dag weer op het strand geweest lekker relaxen maar ik voelde me al de hele dag slecht, en het kon echt niet van die avond stappen zijn want ik had maar 2 glaasjes gedronken. Nou de hele dag niks gegeten en s'avonds voelde k me alleen maar slechter dus dacht echt nu moet ik alweer overgeven want daar heb ik echt de laatste dagen echt last van. Dus ik dacht dan moet ik ff wat soep gaan eten, dus wij op het pleintje weer wat gegeten die soep dus, ging opzicht wel beter maar nog niet helemaal, dus maar lekker op tijd naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 26241

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: