Dag 44 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 44 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 44

Blijf op de hoogte en volg Nina

23 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 22-08-2013

Nou mijn 2de werkdag, was eigenlijk een hele rustige dag.
Ze hadden me eerst maar tot 3 uur ingepland omdat ik me de laatste dagen niet zo goed voelde maar ik voelde me weer helemaal fit dus dat was niet nodig.

Ik heb s'ochtends wat behandelingen gehad en toen pauze om 12 uur. Kwam Malitha naar ons toe en toen zei ze er zijn vrienden van jullie. Dus ik dacht eerst huh waar heeft ze het over maar dat waren dus Maartje en Laura die langskwamen. Hadden ze ons ook verteld maar was dat fftjes vergeten. Dus wij gelijk er naartoe en hun de spa laten zien. Toen ook ff aan Anna onze spa-manager voorgesteld en die vroeg dus aan hun of ze de bikini bij hadden want dan mochten ze even gaan zwemmen. Wat een geluksvogels ik heb dat zwembad nog nooit aangeraakt en hun mogen er al in gaan zwemmen hahahah. Nou dat vonden ze volgens mij wel heel erg leuk. En toen gingen ze weer want ze hadden een scooter voor die dag gehuurd. En Mandy en ik moesten natuurlijk ook weel verder met behandelingen.

Nou s'avonds hadden Mandy en ik helemaal geen honger omdat we weer ijs gingen halen na het werk dus we hadden geen honger meer. Hebben we lekkere dingetjes gekocht omdat Laura en Maartje ook langs kwamen en hebben we gezellig popcorn gemaakt en chips gegeten, en verder lekker veel geklets en gelachen met zijn 4e!

En toen was het al 00:15 dus we werden wel al een beetje moe dus toen zijn Laura en Maartje naar huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 26248

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: