Dag 46 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 46 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 46

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Okeeeeeeeee nu ga ik beginnen aan me 5 verhalen, sorry dat jullie zo lang moesten wachten maar dat komt omdat pap en mam er nu zijn! HIHI

Zaterdag 24-08-2013

Nou zaterdag heb ik helemaal niet zo'n drukke dag gehad. Ik heb 2 full body massages gehad en 2 pedicures. Een pedicure was bij een vrouw die nog nooit een pedicure had gehad dus ze was een beetje bang, maar die mocht ook wel eens haar wenkbrauwen laten doen want dat waren net bezems. HAHAH. Nou EN toen had ik Ricki-lee voor de andere pedicure, dat is een half Engels half Israelische vrouw. Ik heb haar al eens gehad een paar weken terug voor pedicure want die woont in Cyprus en nu had ik haar weer dus. ZO MEE GELACHEN!! Echt geweldig, dat kon eigenlijk gewoon een vriendin van me zijn zo waren we met elkaar aan het praten. Echt heel leuk! Ik heb haar ook belooft om haar stroopwafels te geven die mam heeft meegebracht zo dat ze die kan proberen haha.

S'avonds hebben we eigenlijk niks meer gedaan, lekker op tijd naar bed want dan was het ook eerder Zondag, de dag dat pap en mam kwamen HAHAH.




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 26244

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: