Dag 58 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 58 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 58

Blijf op de hoogte en volg Nina

07 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 5-09-2013

Vandaag dus om 8 uur opgestaan en hebben we lekker ontbeten. Ons klaargemaakt en toen richting de bushalte want vandaag zijn pap, mam en ik naar Limassol gegaan. Mandy moest wel weer gewoon werken.

Nou 1,5 uur ongeveer in totaal in de bus gezeten. Wisten we helemaal niks van hoe laat dat de bus weer terug ging naar Paphos en waar die weer zou komen dus waren we allemaal aan het stressen. Ik had het nog aan de buschauffeur gevraagd maar dat was zo’n rotzak daar kreeg je nog geen fatsoenlijk antwoord van! HAHHA eigenlijk ook nog gelachen van dat gedoe de hele tijd. Steeds op en neer gelopen om te kijken waar we dat konden vragen. En uiteindelijk dus gevraagd in een winkeltje waar we zijn uitgestapt.

Nou toen zijn we eerst bij een of ander kasteeltje binnen geweest en daarna richting de winkelstraat. Bij Bershka nog een leuke broek gekocht en bij de pull& bear een leuke broek gekocht. Nog wat voor Lars een kleinigheidje gekocht en dat was het. Toen wilde ik eigenlijk naar een groot winkelcentrum maar die lag daar blijkbaar helemaal niet in de buurt…. Jammer, maar ik kan best nog eens naar Limassol gaan hihihihi.

Nog snel wat gedronken en om 4 uur hadden we de bus weer terug naar Paphos. Daar nog ff richting de haven gelopen maar daar konden we niet goed bijkomen omdat daar een aantal dagen iets van een opera concert is. En toen wat gaan drinken bij Captains. Nog met mam 2 winkels binnen geweest en toen terug naar het appartement om ons klaar te maken voor te gaan uiteten. We hebben weer eens bij Captains Bistro wat gegeten. Een lekkere steak Diana. Eigenlijk hebben we daar niet echt heel lag meer gezeten want ik voelde me ook niet zo lekker en we waren best moe van de hele dag lopen in Limassol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 26229

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: