Dag 59 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 59 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 59

Blijf op de hoogte en volg Nina

07 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 6-09-2013

Vandaag zijn we met z’n 3e eerst naar een strandje gegaan waar we gingen paragliden. Mam en ik gingen samen en pap alleen. Eerst was er een ander stel aan de buurt, een Pools stel. Mam kreeg al helemaal buikpijn want ze heeft normaal hoogtevrees, en die man vertelde dat dat soms wel tot 100 meter kon gaan…

We zaten dus in die boot en mam had al buikpijn, moest pap even varen omdat die man die dat regelde alleen was en die moest alles klaarmaken voor de beginnen, heel onprofessioneel eigenlijk, Agja. Toen mochten mam en ik dus de lucht in. Moesten we eerst gaan zitten en toen gingen we vanzelf de lucht in. Echt super mooi om alles van zo’n hoogte te zien, en mam was gelukkig ook helemaal niet bang. Nou we hebben zo’n 10 minuten in de lucht gezeten denk ik en toen weer terug. Toen mocht pap ook nog de lucht in, hij heeft ook wat foto’s van bovenaf gemaakt. Dus dat was wel weer een ervaring rijker.

Nadat we dus dat gedaan hadden zijn we weer een stukje terug gelopen en hebben we daar lekker op het strand gelegen. Was er zo’n Russisch meisje die had daar op het strand een man leren kennen van hier, echt zo’n smerig ventje, kale kop vies baardje en echt zo’n agressieve kijk in zijn ogen. Nou gingen die eerst samen onder de douch lekker kleffen en daarna gingen ze tennissen…….. OH GOD wat kon zij zich aanstellen echt zo’n geluiden maken terwijl ze de bal nog niet eens raakt. Ging ze de bal echt zo oprapen met haar kont zo omhoog zodat je het allemaal maar al te goed kon zien, VERSCHRIKKELIJK HHAHAHHA BAHBAH. Heb me ogen uitgekeken hoe zij ging kon aanstellen, maar je zag ook dat hij zich aan het ergeren was. Voor hem geld toch maar een ding zoals alle jongens hier. Hier kun je nog niet eens GEWONE VRIENDEN worden, zelfs niet met collega’s bij ons op het werkt niet als je al een keer lacht naar ze opstap komen ze al gelijk met je dansen en verwachtte natuurlijk meer. ROT TOCH OP BAHH!

Nou s ‘avonds zijn we naar het appartement van Mandy en mij gegaan, had ik al wat kleren mee terug genomen en zijn we daarna op het pleintje gaan eten. Toen hebben pap en mam ook voor het eerst Nicolas ontmoet de eigenaar van dat restaurantje en leuk mee verteld. Toen was die ook helemaal aan het zeggen ja ik heb ook een appartement in Athene als je wilt dan kun je daar gewoon eens heen gaan hoef je niks voor de betalen alleen je vlucht blabla, dus wie weet dat ik daar nog eens heen ga!

Toen hadden we om 11 uur de bus terug naar Paphos naar het appartement van pap en mam en daar hadden we met Laura en Maartje afgesproken om samen opstap te gaan. Opzicht was het wel gezellig maar ik heb leukere avonden gehad, en was ook best jammer dat Laura en Maartje al wat eerder naar huis gingen.

Toen zijn Mandy en ik nog even verder gegaan, maar was ook niet heel erg leuk. OHJAAA liep ik de trap af bij Vibes want dat is in een kelder. Kwam daar zo’n meisje de trap op lopen. En je zag serieus half haar BH, dus ik zeg gewoon om vriendelijk te zijn: je moet je jurkje wat omhoog trekken want je ziet bijna alles. WEET JE WAT ZE ZEGT WAHAHAHA: It’s oke like this….. Dus ik keek der aan ik zeg: Okeeeeeeejjj??? Zeg ze: ARE YOU JALOUS??? Ik lachte haar echt vol in haar gezicht uit ik dacht dit meen je niet. En toen liep ze dus verder, goedkoop wijf bah

Nou om 4 uur gingen we maar terug naar huis want Mandy moest ook de volgende dag werken. En toen lekker slapen…..

  • 11 September 2013 - 10:49

    Kimmie Uit Ibiza:

    Super leuk schat dat je met je ouders bent wezen paragliden!! Wou ik ook met mama doen hier in Ibiza maar is er helaas niet meer van gekomen!
    En wat een grap zeg dat meisje hahahahaha ik zie jou al helemaal kijken van wtf... :P
    Gister lag ik ff op het strand en toen lag er een limburgs meisje langs mij met die moeder hahaha was echt leuk om weer te horen! Moest gelijk aan jou denken hahahaha
    Nou we spreken snel weer op Skype hihi
    Dikke kus en tot snel :) (in roermond deze keer)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 26235

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: