Dag 67 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 67 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 67

Blijf op de hoogte en volg Nina

15 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 14-09-13

Vanmorgen stond ik al op met een muggenbult in me gezicht, fijn! Ik hoorde vannacht al steeds een mug rondvliegen maar zodra je het licht aandoet is die weg…

Nou vandaag heb ik eerst een rug massage gehad, toen moest ik natuurlijk weer gaan promoten samen met Mandy, maar ik had gelukkig maar 5 vouchers dus die had ik toch zo weggegeven. Normaal als het veel drukker is geven we er 20 per persoon die promoot. En het was zo rustig in het zwembad he, je kon de mensen echt tellen.

Nou toen hadden we pauze, pasta hadden we vandaag maar was niet zo heel erg lekker. Ik heb echt het idee dat het eten daar steeds slechter word! Dus nadat we klaar waren met eten hebben we lekker een triple chocolate muffin gekocht bij Costa Coffee MMMMM heerlijk! HAHAH dat compenseert dan weer het slechte eten voor de werknemers.

Toen had ik om kwart voor 3 een spa pedicure, was een heel erg leuk vrouwtje en die had na mijn behadeling voor het eerst een Reiki behandeling. Een heel aparte behandeling is dat. Je wordt helemaal niet aangeraakt er wordt gewoon met de handen over je heen gezweefd en dan haalt het de pijn uit je lichaam. Ja klinkt super raar allemaal maar je moet er wel in geloven!

Toen moest ik bij Anna (spa-manager) ff langskomen samen met Mandy want ze wilde weten of Mevrouw Wolters nog langs komt, maar daar weten we ook niks over.. Helaas.. Het zou wel echt goed zijn als ze langskwam want Anna heeft heel veel spa’s opgericht hier in Cyprus en zelfs in Griekenland dus ze heeft heel veel connectie met andere bedrijven waar ze ook eventueel voor volgend jaar nog meisjes kan plaatsen. En in sommige spa’s wel 4 meisjes! Maar daar weten we zelf ook niks over…

Als laatste hadden Mandy om kwart voor 6 een Swedish full body massage in de dubbelkamer. Maar die kwamen al 15 minuten te laat, dus ik was me al het ergeren want dan zijn wij ook later klaar en omdat we de bus moeten hebben was dat al best krap het worden. Nou toen waren we uiteindelijk om 18:05 begonnen en die hadden gisteren al een massage gehad van Shoba en Loukia dus wij waren ons weer een beetje druk het maken omdat die super goed zijn met masseren. Extra goed me best gedaan natuurlijk en wat grepen erin toegepast waarvan ik weet dat Shoba die ook heeft gedaan gisteren. En hoe we klaar waren en meneer en mevrouw kwamen uit te kamer waren ze helemaal tevreden ( ik had de man en Mandy die vrouw) en dus die vroeg hoe oud ik was en toen zei die nog van je zou eigenlijk eens op een cruiseschip moeten gaan werken, jullie doen het super goed. En toen zei die ook echt van ja we hebben over de hele wereld al massages gehad ook op de Bahama’s en die van jullie was veel beter! Dus ik was weer helemaal aan het glunderen!! HAHAH geeft me echt een super gevoel met zo’n complimenten en hij zei ook dat die een fooi voor ons achterliet dus dat was super lief van hun! Dan is me dag weer helemaal goed!

Nou wij super snel alles opgeruimd want we hadden niet zo veel tijd meer want we moesten natuurlijk de bus hebben om half 8. En eenmaal thuis hebben we lekkere vissticks gemaakt met aardappelpuree en een klein soepje! JAMJAM! En verder niks bijzonders meer gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 26230

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: