Dag 68 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 68 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 68

Blijf op de hoogte en volg Nina

20 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 15-09-13

Nou er komen weer een paar verhalen van de afgelopen dagen. DUs ik moet me er weer fftjes voor gaan zitten.

Ik moest zondag gewoon weer werken, Mandy maar tot 4 uur want haar moeder kwam weer samen met haar oom dit keer. Dus kon ze al eerder gaan, maar ik moest wel gewon tot 7 uur blijven helaas haha.

Nou ik heb een full body massage gehad, een spa pedicure en een back massage. Dus niet zo druk gehad eigenlijk. Maar dat merken we de laatste tijd sowieso al heel erg dat het minder druk begint te worden.

Nou bij die laatste rugmassage (backmassage) dat was me wat.... Dat was een oudere man die al een paar dagen van te voren ook al gekomen was voor een behandeling en vandaag dus voor een rugmassage bij mij. Dus ik die gedaan, en toen ik dus klaar was vroeg ik heb dus of die het et fijn vond en dat vond die ook, hij was helemaal tevreden dus ik dacht yess.
Nam ik hem mee naar de relax ruimte waar ze na de behandeling lekker kunnen relaxen en thee kunnen drinken als hun dat willen. En ja hij wilde thee, oke. Dus ik hem thee gebracht, begon die tegen mij te vertellen heel erg leuk waar ik van was en wat ik deed. Dus ik lekker verteld van je ik ben hier voor school als een soort stage en dit en dat en hij gewoon doorvragen dus was gewoon geintresseerd. Nou na 5 minuten heel leuk verteld te hebben moest ik toch wel echt verder met opruimen.
Kwam ik bij de receptie zegt Vilmante de receptioniste: Nina ik kon je wel vermoorden op een grappige manier dus ik zeg hoezo?? Ik dacht misschien heb ik super veel fooi gekregen ofzo, weet ik veel.
Zegt ze: JAAAA en je mag niet zeggen dat je een student bent, dit is een 5 sterren hotel en eigenlijk mogen dan geen studenten de massages en alle andere behandelingen doen BLABLA JE KLANT HEEFT MAAR 20 EURO VOOR DE RUGMASSAGE BETAALD OMDAT JE NIET GEDIPLOMEERD BENT! Ik keek der aan ik zegt: WHAT EN HIJ WAS SUPER TEVREDEN? ??? Zegt ze: Jaa heeft Anna dat nooit tegen je gezegt dat je dat niet mocht zeggen? Ik zeg: NEEE dat heet heeft ze nooit gezegt en toen liep ik echt werd want ik begon echt te koken....

IK dacht bij mezelf GODVERDOMME wij moeten net doen alsof we hier dus werken maar we worden wel niet behandeld alsof we hier werken want we krijgen geen rooie cent betaald! BAHBAH ik was me het ergeren. Dus ik ging ff ergens anders zitten de heletijd denken dus hoe zei me dat vertelde vroeg Snezhana aan mij ja wat was dat net? Ik dat verteld ik zeg ik ben zo boos he waarom moet ik net doen alsof ik hier werk terwijl we niks betaald kirjgen en we hebben een super slecht appartement en ik doe hier hartstikke me best voor elke behandeling, dus waarom zou ik niet zeggen tegen te klanten dat ik een student ben en NIKSSSS betaald krijg. Natuurlijk zeg ik dat in de hoop dat ik misschien wat fooi kan krijgen ook. Snezhana keek me vet verbaast aan zegt ze: KRIJGEN JULLIE NIET BETAAlD????? ik zeg nee.... NOUUUU zelf al onze collega's denken dat wij dus wat krijgen en dat weten ze zelf niet eens OHHHHH HELEMAAL GEHAD HAD IK HET ECHT!!! PFFFF

Nou toen liep ik weer naar de receptie en toen deed Vilmante extra aardig ofzo tegen me want ze lachte naar me en vroeg of ik al klaar was met alles maar ik reageerde er niet echt op dacht bij mezelf stik toch. PFFF zo boos was ik he!

Nou toen kon ik gaan, ben ook 15 minuten eerder gegaan want kon echt niet meer daar blijven ahahah. De bus gepakt naar Harbour want daar was Many dus al met haar moeder en oom en hebben we daar samen wat gegeten en wat gedronken.

  • 21 September 2013 - 13:30

    Leon:

    Nog even volhouden. Je hebt het goed gedaan. Kon je toch ook niet weten. Ik zou toch eens over een vergoeding beginnen tegenover je manager. Maar dat moet je nu doen, want jullie gaan binnenkort alweer naar huis. Jullie werken hard en dat mag best beloond worden. Zeg maar dat ik dat gezegd heb....hahaha!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 26238

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: