Dag 72 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 72 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 72

Blijf op de hoogte en volg Nina

22 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 19-09-2013

Weer werkennnn hahaha, eigenlijk vind ik het niet erg om te werken want dan heb ik het idee dat het sneller gaat op een of andere manier....

Nou wat een saaie dag... De hele ochtend heb ik helemaal niks gedaan, wel weer moeten promoten natuurlijk omdat er niks te doen was die dag.
Toen had ik alweer lunchpauze en later heeft Shoba nog een kleine rugmassage bij me gedaan en ben ik slaap ingevallen, en Shoba ook HAHHA samen in de behandelruimte lagen we te pitten. Ze moesten eens weten daar HAHA.

Toen moest ik evengoed nog tot 3 uur wachten eer dat ik mijn eerste behandeling had en in de tussentijd had ik wat aantekeningen gemaakt van wat ik alle dagen gedaan heb anders kan ik die reisverslagen natuurlijk niet zo goed bijhouden.
Toen had ik dus om 3 uur een rug massage en later nog een reshape en polish.

Laterna s'avonds zijn we weer uiteten geweest met zijn 4e en hebben we bij ons op het pleintje samen wat gegeten. Dus dat was wel ff lekker om dicht bij ons eigen appartement te zijn. En om wat eerder thuis zijn dan normaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 26234

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: