Dag 73 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 73 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 73

Blijf op de hoogte en volg Nina

22 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 20-09-2013

NOU het eerste wat ik dacht ik moet vanavond THE MOVEMENT missen want Dj Dyna kwam daar ooooohhhhhhhhh.......


Ik moest gewoon weer werkennnn en Mandy had nog lekker vrij een dag. Maar gelukkig was het vandaag wel weer een drukke dag.

Ik heb 3 rug massages gehad, 2 full body massages en 1 reshape en polish Dus weer €377,- voor de SPAAA JAAAAAHHHH EN WAT ZIE IK ERVAN?????? NIKSSSSSSSSS JAAAAAAAHHHHH HAHAHAHHA. Oh beter kijk ik daar echt niet meer na wat die allemaal aan ons verdienen en wat we er voor terug krijgen pffff. NOG 2,5 week JAAAAAHHH!

Maar ik moet zeggen heb die dag weg €30,- fooi gekregen dus dat had ik wel verdient vind ik zelf!!

Nou toen s 'avonds moest ik weer naar Harbour gaan omdat daar Mandy met haar moeder en oom was en hebben we daar wat gegeten. Maar ik voelde me al niet zo heel erg lekker eigenlijk dus had maar iets kleins gepakt. Maar het werd maar weer erger en erger ik dacht nee toch niet zo als de vorige keer he! Nou maar met de taxi naar huis gegaan want dan kun je tenminste zeggen als je moet stoppen als het niet gaat en toen ging het wel weer even maar hoe ik eenmaal thuis was voelde ik me weer slechter en slechter. En uiteindelijk dus ook weer moeten overgeven pffff had het echt ff helemaal gehad met alles. Ook maar gelijk naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 26246

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: