Dag 75 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 75 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 75

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Nou daar ga ik dan weer beginnen aan een aantal verhalen van de afgelopen dagen dus we beginnen waar we gebleven waren....

Zondag 22-09-2013

Laatste werkdagje alweer, en wat was het alweer een saaie dag. Daarom wordt dit verhaal ook onwijs kort hahahaha sorry, komt ook omdat ik daar zo lang mee gewacht heb weer MJAAAAA.

Nou ik heb maar 2 behandelingen gehad deze dag. Een muscle melt en een Swedish full body massage. DAT WAS ME WERKDAG..... OHHH zo vermoeiend he als je niks te doen hebt!

Nou later na zijn we s 'avonds na het pleintje gegaan om daar weer lekker te gaan eten. DAT WAS ME DAG....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 26240

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: