Dag 79 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 79 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 79

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 26-09-2013

ALWEER een rustige dag...
Dus ik moest als eerste weer voor promotie gaan. Toen had ik een man genaamd: Augistin Palyeunnel voor de Sweish full body massage. Hij woonde in Oostenrijk in de plaats Vienna. Maar ik had het idee dat die van Sri Lanka ofzo kwam. Nou onder de massage was die dus gewoon met mij aan het vertellen was best wel een aardige man. MAAAAAARRRR TOENNNN. OHH MIJN GOD toen vroeg die of ik niet vanavond mee wou uiteten....... Nou ik dacht hoor ik dat nu goed??? Dus ik maar netjes gebleven en gezegt van ja sorry maar ik heb al van alles gepland voor vanavond met een vriendin van mij.... Ik schrok daar echt van. Zegt die: ohja maar je vriendin van ook wel mee. Ik zeg nou nee we moeten nog van alles doen voordat we gaan. WTF. Maar het domste was ik moest nog een half uur hem masseren met een eng gevoel!

Nou ff van de schrik bekomen, want toen moest ik weer verder want ik had samen met Mandy een Couples Swedish back massage. En dat was een couple die gingen de volgende dag trouwen aaaahhh leuk! Waren ook echt super leuke mensen!

En toen had ik nog een Salt & Oil scrub bij een best wel aardige Russin! Nou dat komt ook niet vaak oor als een Rus aardig is of dat hij/zij goedendag kan zeggen! HAHA echt helemaal mee gehad met die Russen, wat een volk is dat BAH!

Nou we hadden al een dag van tevoren besloten en weer lekker bij de Italiaan te gaan eten op Harbour in Paphos zelf dus. Daar hadden we al een aantal keren gegeten en is echt super lekker daar! Ook al hadden we maar gewoon Pizza Margaritha besteld.

Toen hebben we ook nog gekeken voor een Jeep safari dat we nog willen gaan doen voordat we gaan en dat hebben we dan ook al gelijk gereserveerd voor aankomende Dinsdag, zodat we toch nog wel wat zien van het eiland dan alleen maar het strand haha!

En toen hadden we de bus terug om 10 over 10, lekker gedoucht en naar bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 26245

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: