Dag 50 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 50 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 50

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 28-08-2013

Vandaag heb ik eens heerlijk geslapen, de hele nacht lekker de airco aan gehad, echt zo fijn he! Vandaag zijn we eens naar het strand in Paphos zelf geweest, dat was een heel klein zand strandje opzicht ook wel heel erg fijn. Met leuke muziek op de achtergrond en fijne bedjes met parasols. En het water daar was lekker koud dus je kon een goed afkoelen als je het echt warm had!

Nou tot een uur of 5 daar geweest toen weer terug naar het appartement en weer een duik in het zwembad genomen en weer lekker gedoucht en weer ergens gegeten. Wilde ik eigenlijk ook nog PSV kijken maar omdat het hier een uurtje later is werd het al weer zo laat, want we wilden toch eigenlijk niet te laat naar huis want ik moest ook nog al deze verhalen gaan maken. HAHAH Nou ik ga zo PROBEREN te slapen want het is zo heet in ons appartement daar wordt je niet goed van. BAHBAH!

DUSS slaap lekker iedereen en sorry voor het lange wachten van deze verhalen! HAHAH Weltrusten! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 26255

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: