Dag 89 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 89 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 89

Blijf op de hoogte en volg Nina

07 Oktober 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 6-10-2013

MIJN LAATSTE WERKDAG BIJ THE RETREAT SPAAAAAA!!!!

AHHH wat is het eigenlijk toch snel gegaan, en wat had ik toch gemengde gevoelens. Ik ga het misscien toch wel missen hier maar ben natuurlijk ook wel heel erg blij als ik thuis bij al mijn lieve dierbaren ben!!

OHHHHH vannacht schrok ik trouwens wakker, OH MIJN GODDD ik was mijn behandelruimte helemaal vergeten op te ruimen zaterdag dus ik had de hotcabi nog aan en de flesswarmer stond nog aan, en het ergste.... de kaarsen had ik aan gelaten.....Dat kwam omdat ik klaar was in die kamer en toen moest ik snel afscheid nemen van Anna en toen werd ik alweer gehaald om met mijn volgende behandeling te gaan beginnen die ik in een andere ruimte had! En hoe ik daar mee klaar was was het al kwart over 7 dus ik was veel later klaar dan normaal (7 uur). Dus had ik snel die kamer opgeruimd me aangekleed en gegaan maar helemaal niet meer aan die andere ruimte gedacht!!!!
OHHHHH ik kreeg zoon buikpijn en was me zo'n zorgen het maken ik was me echt van alles het bedenken dat daar brand zou zijn, gewoon het ergste wat je je maar kan bedenken op dat moment dat bedacht ik me. EN ik kon echt niet meer slapen ik maakte me zo'n zorgen he. Dus s' ochtends ik zeg tegen Mandy heb jij toevallig mijn kamer opgeruimd? En ze zegt nee daar had ik eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht. Want normaal helpen elkaar dan als iemand snel van de ene naar de behandeling moet gaan. Maar dat was in dit geval dus niet..
Dus ik me helemaal zorgen aan het maken. Ik was al het luisteren buiten als ik maar geen brandweer zou horen, of dat niemand ons belde van de spa. Dus wij naar het werk met buikpijn. Het eerste wat ik deed snel naar die kamer gerend en een kaars was gewoon nog aan........ en de apparaten ook dus maar gelukkig geen gekke dingen gebeurd
OHHHH WAT EEN OPLUCHTING!!!! Snel alles uitgezet en alles opgeruimd daar en toen gekeken welke behandelingen ik die dag zou hebben...

Nou s' ochtends had ik eerst een full body massage bij een Engelse man wat hier nu een tijdje woont voor zijn werk. En na afloop zei die nog: you have amazing hands hahaha en toen zei die ik kom zeker nog eens terug HAHHA maar dan ben ik er niet!!!! Maar dat heb ik maar niet gezegd! Nou toen zei Helen tegen mij Nina je hebt na deze massage nog 2 andere full body's massages! OHH NEE HE 3 achter elkaar, leuk op mijn laatste dag willen ze me helemaal kapot maken. En ik wil nog zo graag gel op mijn eigen nagels zetten GRRRRR plannen ze me helemaal vol.

Dus toen gelijk erachteraan weer een full body massage bij een Cyprische vrouw, wat een zeikerd ik moest meer minuten aan haar rug besteden en ze had een litteken bij haar voet waar ik geen druk kon geven en toen zei ze me 3x dat ik echt veel aandacht voor haar nek en schouders moest geven. Heb ik gedaan ook! Af en toe hoorde ik der piepen hahaha!

Toen weer dus een full body massage bij een Russische vrouw wat best aardig was voor een Russin. En die zei op het einde ook weer dat ze graag terug kwam voor mij! En ik: Ja is goed kom maar! Dus als ze na de spa bellen en zeggen kan ik bij Nina voor de massage dan worden ze lekker aan mij herinnerd.

Toen had ik om 2 uur eindelijk pauze lekker chocolade cake gegeten want die hadden Mandy en ik meegebracht voor de collega's omdat dit dus onze laatste werkdag was.

Toen had ik nog een spa-pedicure en dat was het, was ook echt een hele leuke Engelse vrouw. Daar kreeg ik nog €5,- van in de hand geduwd. liefff!

Toen hadden eigenlijk nog een full body massage opstaan en een rug massage maar dat was uiteindelijk gecanceld waar we heel erg blij mee waren want toen konden we shellak op onze handen doen! Ondertussen nog afscheid genomen van Loukia en Helen. Die hele mooie complimenten aan ons gaven en die ook wel graag wilden dat we terug kwamen om te werken. Ze vertelde dat we snel alles onder de knie hadden en dat we goed konden mee werken en helpen en dat dit voor hun wel een soort van bevrijding was in de drukke periodes in de spa dat wij er waren. Dus dat was wel heel erg lief! We hadden ook nog van Militsa en Michaela een kleinigheidje gekregen een magneetje voor op de koelast en een sleutelhanger met Cyprus erop en van Loukia een mok met Cyprus op omdat zij veel koffie drink konden we aan haar denken als wij ook koffie zouden drinken hahaha, dat was echt een hele leuke vrouw! Super veel energie had ze en altijd lachen, dansen en gek doen!

Dus op het einde van de dag waren we steeds naar ons klokje het kijken hoelang we nog hier zouden zijn en snel nog die shellak erop gezet. Kwam Snezhana nog fftjes helpen en Nancy kwam nog kijken en toen was het zover om tegen iedereen gedag te zeggen! Ook nog snel een foto gemaakt van kamer 12 waar ik altijd in zat! En toen moesten we gedag zeggen tegen Eleni en Rodoula met tranen in de ogen natuurlijk!

Met Eleni heb ik altijd zo gelachen dat is een meisje van de receptie en altijd gekke dingen doen. Ook laatst ik ging dansend de spa uit en zij was zich helemaal aan het strekken en toen zag ik de generale manager aankomen en die zag mij dansen dus ik liep snel weg naar buiten maar Eleni was zich met het strekken dus hij zag dat want zij stond met de rug naar hem toe. EN die werd kwaad hahahah zegt die helemaal in het Grieks tegen Eleni ik ga nu naar ANNA de spa manager dus. Dus zij maakte zich echt zorgen en later na kwam Anna dus en toen ging dat blijkbaar helemaal niet over ons maar om de personal trainer in de fitness ruimte, want daar gaat die generale manager altijd sporten. HHAHHA. Maar wat heb ik gelachen met haar!

We kregen toch wel ook nog een kleine verassing, ik kreeg de lippenstift waar ik bijna elkaar dag naar zat te staren en me heel vaak in me hoofd haalde om die te kopen en Mandy een lipgloss en nog een kaars wat de spa zelf heeft gemaakt wat super lekker ruikt! En nog een kaart waar niet iedereen instaat maar dat maak niet zoveel uit.

Toen kregen we ook een rapport met hoeveel behandelingen we de afgelopen 3 maanden hebben gedaan. Kun je precies per dag zien en welke tijd en welke ruimte dat je zat en wat de behandelingen kostte. EN je ziet het bedrag in totaal wat je binnen hebt gebracht van behandelingen......... Als ik hier naar kijk en ik bedenk me dat we niks betaald krijgen mogen ze zich DIEP SCHAMEN!

Ik weet dat jullie benieuwd zijn hahaha en ga het vertellen ook want jullie lezen altijd heel erg trouw mijn verhalen HAHAH.
€14.647,10 Precies dit! En heb ik intotaal 249 behandelingen gedaan.

JAAAAA VEEL HE!

Nou dus afscheid genomen in de spa en toen nog ff bij Haagen-Dazs langs gelopen om daar gedag te zeggen. En snel naar de bus want die kwam al bijna! In de bus nog gedag gezegd tegen Jakub, dat is die jongen at bij de juicebar werkte met die flaporen. En toen waren we in ons appartement.

Hebben nog gekleurde was aangezet, en voor de laatste keer naar het pleintje. Gelukkig was de eigenaar daar want voor hem gingen we daar ook naartoe om hem gedag te zeggen. Ging die samen bij ons zitten aan tafel en heeft die nog zijn nummer aan ons gegeven en email. En die zei nog van als jullie terug willen komen ik heb hier een appartement voor jullie en daar hoeven jullie niks voor te betalen en heb ook een appartement in Athene daar mogen jullie ook heen dus moeten jullie me maar bellen! Nou super chill dat we dus voor verblijf hier niet meer te zorgen als we ooit terug willen. En toen ging hij zag die ons 2 kussen en toen zei die, jullie hoeven niks te betalen dit is van mij! AHH lieff! Maar we hebben evengoed ieder €5,- neergelegd.

En toen lekker terug naar ons appartement, nog 2 nachtjes te gaan..





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 26262

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: