Dag 87 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 87 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 87

Blijf op de hoogte en volg Nina

06 Oktober 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 4-10-2013

Wat een saaie dag weer in de spa.. Maar nog 3 dagen werken en dan zijn we al klaar hier met werken. Wat gaat het toch wel snel eigenlijk. En de laatste dagen is het ook echt super koud hier s 'avonds en in de nacht. Ik slaap al met een dikkere deken en een lange broek.... Wat wordt dat dan in Nederland als ik terug ben!

NOUUU zoals ik al zei een saaie dag. Ik had maar 2 behandelingen opstaan vandaag. Een spa-pedicure en een rug massage. En ik moest natuurlijk ook weer gaan promoten bij het zwembad waar ook al bijna niks meer te doen is!

Op het laatste heb ik Anna onze spa-manager nog een massage gegeven want zij heeft hele erge last altijd van migraine en met massages wil dat nog wel eens weggaan. Dus ik goed haar schouders nek en hoofd gemasseerd en ze voelde zich gelukkig wel al wat beter. Ze heeft me ook nog een aantal dingen geleerd wat goed voor hoofdpijn is. Heb ik toch nog wat geleerd hier op stage HAHA.

Nou na het werk om 8 uur hadden we een feestje met alleen de mensen van de spa, omdat Claudia, Mandy en ik weggaan. Nou we gingen eerst met z'n alle pizza eten en wat drinken. EN daarna gingen we in de sauna's en stoombad en in het zwembad buiten wat eigenlijk te koud was maar als ik eindelijk de kans krijg om de infinity pool te gebruiken moet ik daar ook gebruik van maken natuurlijk.

Maar eigenlijk duurde het helemaal niet lang jammer genoeg, sommige gingen niet eens in de sauna of in het zwembad en gingen al heel erg vroeg naar huis. Dus ik was om kwart over 11 ook alweer thuis. Wel lekker gedoucht op het werk dus kon zo naar bed. Lekker warm in bed gekropen want daar wordt je wel echt moe van, van de sauna en dan zwemmen. Maar het was wel een leuke avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 26260

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: