Dag 85 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 85 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 85

Blijf op de hoogte en volg Nina

06 Oktober 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 2-10-2013

Vandaag start mijn allerlaatste werkweek in de spa! En is dit mijn allerlaatste woensdag in Cyprus.
Nou en er was weer helemaal niks te doen in de spa… Dus ik moest weer voor promotie gaan samen met Mandy en Elizabeth. In het zwembad kwamen Mandy en ik ook nog dat stel tegen wat we Zondag voor de Couple swedish back massage hadden, die waren net getrouwd. Daar hebben we ook echt nog heel erg leuk mee kunnen vertellen en mee gelachen maar die gingen vandaag dus weer terug naar huis.

Toen zijn Mandy en ik nog even bij onze SPA-MANAGER geweest bij Anna dus, en hebben we haar nog wat laten onderteken van school en zij moest ook een formulier voor ons invullen met de beoordeling. EN we hebben haar ook gevraagd of ze vervoer voor ons kan regelen als we naar het vliegveld moeten en daar zou ze wel voor kijken dus dat is wel fijn.

Nou verder heb ik maar 2 behandelingen gehad vandaag. Een keer een Reshape & Polish en een Salt & Oil scrub van het hele lichaam. Dit was bij een Belgische vrouw maar ik kon helaas geen Nederlands praatte want ze kon alleen Frans, nou volgens mij vertikkte zij het gewoon om Nederlands te praten, maar goed. Was opzicht wel een leuke vrouw. Nou en toen was ik me alleen maar het vervelen.

En rond een uur of 6 uur ging het ZO HARD REGENEN echt niet normaal! Ook onweer nog eens. Maar er zijn 2 behandelruimtes die hebben een balkon en daar blijft dat water op liggen dus op een begeven moment liepen die kamer dus ook helemaal onder water. Zeker 3cm hoog dus wij dat helemaal schoonmaken en dus uiteindelijk ook later klaar als 7 uur. Maar hebben wel nog de bus kunnen halen.
Eenmaal thuis waren we best bang dat er bij ons in het appartement ook water binnen was omdat ons appartement maar gammel is, maar dat was gelukkig niet zo.

Toen zijn we nog wat gaan eten bij ons in het straatje voor het eerst en het was LEKKER echt niet normaal, super mals vlees en je kreeg daar echt super veel bij, friet salade, pitta brood, rode bieten, olijven en sausjes voor maar 8,50 en een hoop vlees daar had je met 4 man genoeg aan. Dus dat was wel echt lekker moet ik zeggen.
Eenmaal thuis hebben we niet veel meer gedaan lekker naar bed want we merken dat we de laatste tijd echt moe zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 26250

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: