Vertrek naar Cyprus - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Vertrek naar Cyprus - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Cyprus

Blijf op de hoogte en volg Nina

09 Juli 2013 | Cyprus, Paphos

Dinsdag 9-07-2013
Nou toen was het zover te laatste keer wakker worden langs mijn lieve vriendje, wat was dat even kut zeg als je weet dat je nu 3 maanden niet meer lekker kan knuffelen.

Maar goed ik me fftjes lekker gedoucht en weer voor de 63548 keer mijn koffer wegen of het wel precies 20 kg was, en handbagage 10kg, daar zat ik dus aan. Verder heb ik de hele ochtend alleen maar op de klok zitten kijken want om 11 uur zou Robbie weggaan en moest ik dus hem gedag gaan zeggen..... Hoe moeilijk kan zoiets zijn? Alleen maar zitten huilen natuurlijk en steeds een laatste kusje, en nog een kusje en nog een. Maar ik moest er echt aan geloven dat ik gedag moest zeggen...

Toen was het bijna half 12, Mandy was ondertussen ook al bij mij thuis aangekomen zodat we samen naar Weeze konden gaan. Daar gingen we dan ik natuurlijk stront zenuwachtig en me misselijk voelen, wat dus eigenlijk alleen tussen de oren zit.. Aankomst op het vliegveld gelijk even het koffer al ingecheckt 20,3 kg woeehoee net goed, wat kan zo'n moment toch spannend zijn, als je weet dat je veel moet bijbetalen aan teveel overgewicht. Toen gingen we even nog fftjes met z'n alle wat drinken.

En toen was het zover afscheid nemen van Pap, Mam en Lars....
Ook weer zo moeilijk, dus weer zitten janken maar we moesten echt gaan dus ik zeg tegen Mandy, kom op we gaan!!!!
Wij dus verder moest ik bijna alles uit me handbagage halen omdat ik me laptop erin heb zitten, pfff wat een gedoe! Nou toen hebben we nog wat kauwgom gekocht voor de oren en zijn we al in de rij gaan staan bij Gate 3. Ik moet zeggen dat ging allemaal vrij snel. Maar hoe dichter bij ik bij het vliegtuig kwam hoe spannender het werd. Maar goed dat is mijn resque spay heb meegenomen want die heb ik wel 10x in me mond gespoten hahaha zenuw spees dat ik ook ben!

Om 3 uur ongeveer gingen we dan de lucht in, nog lekker wat gegeten in het vliegtuig en wat gedronken en voor we het wisten gingen we alweer landen dat was dus om kwart voor 8 Cyprische tijd.
Aankomst op het vliegveld ging heel erg snel voor we het wisten hadden we ons koffer al en zaten we ook weer in een hele grote taxibus voor ons alleen. Wat wel natuurlijk wennen is, is dat ze hier dus aan de andere kant rijden dus ik wilde natuurlijk aan de rechterkant instappen maar dat kon dus niet hahah. Nou 10 minuten onderweg en we kwamen al bij ons appartement aan. Daar staat Antonio op ons te wachten die ook in het hotel werkt, die gaf ons de sleutels en liet ons even het appartement zien. Dat is best oke...... ALLLEEN de badkamer is heel erg vies de keuken in niet al te best we hebben niet eens lakens om om te slapen die krijgen we morgen pas en er in helaas geen airco... MAAAAAR we hebben wel WIFI in het appartement!

Nou Antonio stelde ons voor aan onze overbuurjongen Julian wan die werkt ook in het hotel en om ze even wat beter te leren kennen zijn we met z'n alle pizza gaan eten. Gelukkig kunnen ze wel goed engels spreken dus dat is wel fijn alleen eentje die lispelt heel erg dus moet ik soms goed luisteren en me lach inhouden hahah.
Toen vroegen de jongens of we nog meer in omgeving wilden zien maar dat hoefde voor ons niet gelijk als we wel maar even bij een supermarktje nou wat wc papier, drinken en iets voor morgen vroeg te eten konden halen. Nou dat was goed en hebben dat dus ook gedaan.

Nu zitten we fftjes lekker in ons appartement want we hebben WIFI dus kunnen we lekker iedereen gerust stellen, en heb ik nu dus ook dit verhaal getypt!

Ik zal zorgen dat ik misschien morgen er weer iets opzet, want morgen gaan we voor het eerst naar HET HOTEL! SPANNEND

DIKKE KUS VOOR IEDEREEN VANUIT CYPRUS!!!!

  • 09 Juli 2013 - 22:55

    Rinus:

    fijn dat jullie goed zijn aangekomen! morgen maar eerst de badkamer en keuken goed poetsen en desinfecteren! je weet maar nooit! Ik hoopndat jullie een fijne tijd krijgen, en goed uitkijken! groeten rinus en diana

  • 09 Juli 2013 - 23:04

    Jessyca:

    Lieve Nina heel veel succes daar, JIJ BENT EEN TOPPER, met jou kwaliteiten en doorzettingsvermogen kom jij er wel! ik hoop dat je daar veel leert en dat je met al je stage ervaringen veel kan bereiken. Laat zien wie JIJ bent!! Veel liefs Jessyca

  • 09 Juli 2013 - 23:39

    Charity:

    HAHAHAHA NIEN SUPERLEUKKKKKK DIEN VERHAOL!!
    SUPER FIJN DET HET ALLEMAOL GOOT IS GEGANGEN MET HET REIZE.
    HAD ICH AUG NEET ANGERS VERWACHT.

    SLOAP LEKKER XXXXXX CHAR

  • 09 Juli 2013 - 23:41

    Waltje:

    Sjoon verhoal. . . .heel veul succes en plezeer. . . geniet dr vanne
    Kus Waltje en de vrouwluu. . . .

  • 10 Juli 2013 - 07:39

    Leon, Pap Van Laura:

    Leuke verhaal en herkenbaar...hahaha. Have fun!

  • 11 Juli 2013 - 19:33

    Jan:

    sjoon gesjreve Nina.......sukses dao mit dien stage !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 26393

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: