Dag 1 - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Nina

10 Juli 2013 | Cyprus, Paphos

Woensdag 10-07-2013

Dag 1 in Cyprus.

Rond een uur of 8 ging de wekker, we wilde wat op tijd opstaan omdat we om 10:20 opgehaald zouden worden door Antonio. Aangezien we al om half 10 klaar waren bedachten we ons even hoe vies het hier eigenlijk is en zijn we allemaal schoonmaakmiddelen gaan kopen bij een klein winkeltje hier een straat verder op.

Toen we al een half uur stonden te wachten op Antonio kwam die eindelijk aan, volgens mij had die een kater ofzo anders was die ook niet zo laat gekomen. Nou hij ons opgehaald en toen gingen we met z'n 3e naar het Hotel!

Oke daar kwamen we aan, ik keek me ogen echt uit, ik was net een kind van 5 wat voor het eerst naar Disneyland binnenkwam, WAUWW net een klein stadje zo groot is de omgeving van het hotel.
Toen werden we dus naar de SPA begeleid, onze werkomgeving!
Dat was zo groot het had een boven en beneden verdieping, we werden rondgeleid in alle behandelruimtes, relaxruimtes, lunchrooms en waar het personeel bij elkaar komt. Zo groot echt niet normaal en in het echt is het nog veel mooier dan op de foto's!

Toen kregen we onze pakjes echt super leuk en ook met ons naamkaartje erop. Er werd ons van alles uitgelegd, en toen mocht ik gaan liggen in de behandelkamer en werd er een Zweedse massage op me uitgeoefend door een van onze begeleidsters, WAUW wat was dat lekker zeg! Mandy moest na haar oefenen op mij wat ze al allemaal kon.

Rond een uur of kwart over 2 gingen we naar het hotel om daar wat te gaan eten, je kunt kiezen of je in het hotel wilt eten of dat je zelf eten meeneemt. En we kregen witte bonen met aardappelen en salade, was niet echt verkeerd maar kon beter! Toen moesten we weer terug en Mandy en ik zouden Anna de spa-manager helpen met kleine cadeautjes klaar te maken van de nieuwe producten, want op 26 Juli is er een feest voor alle eigenaren van de Villa's die zich ook op het resort bevinden.

Rond een uur of half 5 ging Anna met ons mee naar het appartement want we waren er niet echt tevreden over dus ze wilde ons gelijk helpen. Ze had gelijk de eigenaar van het pand ingeschakeld en voor dat ik het wist waren hier 3 man aan het werk om alles in orde te maken, alles in gepoetst er zijn sloten op onze ramen gezet, we hebben eindelijk bedden goed, morgen worden de wc brillen vervangen en krijgen we ook pannetjes.
Terwijl hun bezig waren zijn wij een stukje verderop wat gaan eten bij The Lemon Tree, ligt heel erg leuk gelegen op een pleintje. Een lekkere sandwich chicken and chips and salad heb ik gehad en een lekker glaasje ice thea voor maar €7,50! Dus daar zijn we vaker te vinden. Op dat zelfde pleintje heb je een klein kerkje en klein kapelletje waar ik nog een kaarsje voor Frank heb aangestoken.

Nou nog even boodschappen gedaan in een wat grotere supermarkt dat ongeveer 7 minuutjes lopen is vanuit ons appartement. De shampoo is wel heel erg duur moet ik zeggen, maar daar kunnen we gelukkig mee vooruit! Bij terugkomst van ons appartement was het natuurlijk heel erg spannend of het nu beter uitzag als voordat we weggingen, nou dat was gelukkig wel zo. Wel morgen zelf nog wat beter het fornuis schoonmaken en het bad flink schrobben.
Ook heb ik eindelijk al mijn kleren in de kast gedaan en make-up in de kastjes gelegd. Nou we kunnen nu gelukkig wat meer wennen hier aan ons appartement. Maar dat komt vast wel goed!

Nou ik ga nu lekker een douche nemen want ik zweet me kapot hier in deze hitte hahahah, misschien nog vragen voor een airco......


Dikke kus vanuit Cyprus!!! XX

  • 10 Juli 2013 - 22:53

    Liesbeth Janssens:

    Schat ben blij dat vandaag het een en ander nu goed geregeld is, een hele opliuchting.Ben er nu van overtuigd dat je een leuke tijd tegemoet gaat.Geniet ervan dikke kus ook van Pap xxx

  • 11 Juli 2013 - 19:37

    Jan:

    .......en WEER sjoon gesjreve...........we want more !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 26389

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: