Dag 3 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Nina

12 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 12-07-2013

Vandaag begon de dag net zoals gisteren, om half 10 de bus richting het hotel voor trainingen.
Vandaag werd ons de spa-pedicure en de spa-manicure voorgedaan, en dit moesten we zelf ook oefenen bij een model. Die behandelingen stellen eigenlijk helemaal niks voor en als je dan de prijs ziet schrik je je rot. Bij ons is een pedicure dat je echt eelt gaat snijden en dat je alles mooi afwerkt met een frees maar hier doen ze ales gewoon met een vijl. Ze hebben wel echt een mooie spa-pedicure stoel, met voetenbad en alles erop en eraan.

We gingen vandaag er ook weer vanuit dat we weer om 4 uur klaar zouden zijn, dus we hadden ons helemaal voorgenomen om snel naar het appartement te gaan en de eerst volgende bus naar het strand want daar zijn we helemaal nog niet geweest omdat het hier toch een stukje vanaf ligt....
Maar... we verheugde ons weer op iets wat uiteindelijk helemaal niet meer door kon gaan. Want het meisje dat ons vandaag begeleid heeft hield ons gewoon daar tot 7 uur.... GRR!! Toen moesten we dus nog even een massage op elkaar oefenen en maar fftje naar de producten kijken en vragen aan Elleni wat bij de receptie zit of we haar konden helpen maar dat kon ook niet, dusssssss hebben we 2 uur uit onze neus zitten vreten... Maar nog wat meer foto's van de spa gemaakt om me tijd op te vullen.

Nou na 10x op de klok zitten kijken was het dan toch eindelijk 7 uur. Jullie moeten nu niet denken dat ik het daar niet naar mijn zin heb maar ik had me gewoon zo erg verheugd op het strand, en als je daar dan niks staat te doen baal je echt!!

Om 8 uur waren we eindelijk thuis, we hadden bij het resort nog wat boodschappen gedaan om vanavond toch echt voor het eerst eens te koken....ofja koken, tosti's maken in de pan. Toen hoorde ik mandy ineens mijn naam roepen: NINAAAA!! ik schrok me dood ik zeg jaa wat is er?? Er lopen allemaal meren hier op het aanrecht.. Ik dacht neeeeeee nu dat weer, ik was al chagrijnig dat ik nog niet eens op het strand was geweest en moet dit er ook nog bij.. Nou maar fftjes de insecten spray gepakt en ze allemaal gedood.

Daar ging me telefoon, pap en mam om ff te face-timen nou gezellig ff bijgepraat maar toen wou ik echt ff douche, hier is het zo plakkerig warm en het waait hier niks dus het heeft ook niet echt veel zin om alle ramen open te zetten hier.

Morgen toch echt een vragen wat onze planning nu wordt want nu weten we nog niet wanneer we eindelijk eens naar het strand kunnen. Ik ga zo eens ff nog wat foto's op de laptop zetten en op facebook en dan ben ik klaar voor vandaag!

Sorry voor het minder leuk verhaal dan normaal maar zo'n dagen heb je ook wel eens hahahah!

XXXXX vanuit Cyprus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 26393

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: