Dag 4 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Nina

13 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 13-07-2013

Dag 4 is al aangebroken zoals de laatste dagen moesten we weer om 10 uur bij de spa zijn. We moesten even wat oefenen op elkaar en toen moesten we promotie gaan maken voor de July Special en waar moesten we dat gaan doen?? Juist bij het zwembad, wat was ik daar graag ingesprongen zeg zo warm was het , en dan loop je daar in je lange broek... Dat was echt even zweten hoor! Er waren wel echt heel veel mensen geintresseerd want later kwamen we ook met kortingskaarten die alleen vandaag geldig waren omdat het dan voor iedereen volgepland stond met behandelingen.

En voor dat ik het wist stond bij mij ook een behandeling gepland. De Swedisch full body massage.... Ohh god wat werd ik er zenuwachtig van omdat dit me eerste echte behandeling in de spa zou zijn.. Ik was me al helemaal aan het bedenken wat moet ik niet vergeten en wat moet ik vragen en hoe ga ik het aanpakken. Nou ik al al super lang van tevoren alles klaargezet omdat ik toch even niks te doen had en dat ik er ook zeker van was dat ik niks zou vergeten! Toen was dat moment dat je de klant ophaalt en meeneemt naar de behandelkamer, dan moet je ook nog eens aan de klant vragen of ze geen allergie heeft blabla, nou ik liet de klant even alleen om zich om te kleden en te gaan liggen en dat ik over 1 minuut terug kom. Kom ik binnen had ze zich helemaal verkeerd op dat bed gelegd. Ik dacht SHIT waarom heb ik dat ook niet gezegd hoe ze zich moest gaan liggen. Mja uiteindelijk is dat goed gekomen en heb ik de Swedisch full body massage van 55 minuten gegeven. Dat was wel ff pittig zo'n massage want bij deze massage gebruik je ook je ellebogen en onderarmen om meer druk te geven.

Toen ik klaar was keek ik in de computer en wat zag ik, om half 6 weer een Swedisch full body massage, en ik keek naar de naam ik zeg tegen de receptioniste dat is een man he! Ik denk oh nee als die maar dadelijk niet in z'n naakte p**mel gaat liggen want dat hoef ik echt niet te zien!! Me weer helemaal zorgen aan het maken HAHA. Nou dat was een man die samen met z'n vrouw kwam dus dat was al wat vertrouwder (al hoewel je daar tegenwoordig ook niet meer vanuit kan gaan). Nou daar lag die dan ohhh neee die was super gespierd dus ik met e kleine handjes super veel druk geven pfff wat was dat zwaar, maar gelukkig vond die de druk wel goed! Toen kon die zich omdraaien want ik moest met de voorkant gaan beginnen was ik vergeten een oog kussentje op zijn ogen te leggen dus die had z'n ogen steeds open, super irritant maja die mensen heb je ook HAHA. Nou daar ook mee klaar toen was het al 7 uur dus konden we eindelijk gaan.

Wee niet op het strand geweest vandaag maar gelukkig weet ik nu wel dat we maandag en dinsdag eindelijk een vrije dagen hebben want die dagen van 10 tot 7 is best lang, zeker met die hitte..
Wij de bus gepakt die wat eerst nog een stukje verder ging en toen weer terug zou komen bij het hotel. Maar we hadden die al gepakt zodat we eens konden zien hoe het nog een stukje verder door was. NOUU super mooi strand helemaal tussen rotsen, wel helaas kiezel strand maar echt super mooi, wat het ook nog net zonsondergang dus ik keek me ogen uit! Daar dus ook binnenkort heengaan! En hoe we bij het appartement waren heb ik lekker knapworstjes gemaakt met broodjes mmmm.

WELTRUSTEN ALVAST!! XXXXX

  • 14 Juli 2013 - 15:11

    Rinus:

    ha nina, mis je ons ook al een beetje? hier is het nu ook mooi weer!
    gisteren lekker druk terras helemaal vol! gelukkig.
    groetjes rinus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 26393

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: