Dag 5 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Nina

14 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 14-07-2013

Vanmorgen het eerste wat ik dacht is YESS laatste dagje werken en morgen en dinsdag lekker vrij en eindelijk eens naar het strand!!

Onze werkdag begon als normaal weer gewoon om 10 uur, Mandy en ik moesten bij elkaar de nagels gaan lakken zodat ze konden zien hoe we dat deden. Nou dat was helemaal goed volgens hun dus kunnen ze ons vanaf nu ook inzetten voor manicure. Verder stond er nog niet echt iets gepland voor ons. Toen moesten we alweer kortingsvouchers gaan uitdelen bij het zwembad pffff alleen omdat er vandaag weer niet veel gepland stond van behandelingen. Ik kreeg ook al heel gauw in de gaten dat heel veel mensen op Zondag naar huis moesten...

Voor dat ik het wist stond er weer een Swedisch full body massage bij mij geboekt. Wat had ik daar zo'n geen zin in he. Maja dat was dus een vrouw waar ik een voucher aan heb gegeven en de massage zelfs heb voorgesteld.. Nou zij kwam dus om half 4 voor die massage en ze was heel erg tevreden. Het was een engelse dat woonde in Dubai en op het vragen formulier kon ik zien dat ze in Vila 43 verblijft hier op het resort. Ik ga zo even Google misschien was het wel een bekend iemand HAHAH. Mja wel te gierig om was extra te geven HAHAHA. Oke nu stop ik met gekkigheid..

Om half 6 had ik nog een Swedisch back massage van 25 minuten bij een Schotse man. Die was gelukig ook echt heel erg tevreden en zei wel 100x thank you, thank you very much! en daar kreeg ik dus fooi van YEAAAAAAHHHHSSS ME EERSTE FOOI...... €1,50..... WAHHAAHA dadelijk bij het kiosk een kauwgompje kopen HAHAHA.. Nouja het is een begin zullen we maar zeggen.. Nadat ik klaar was heb ik nog even bij de receptie geholpen want Mandy moest ook nog snel ff een behandeling doen dus daar heb ik fftjes op moeten wachten, en toen konden we om 7 uur gaan..

Nou snel eten gekocht bij het winkeltje op het resort en toen lekker thuis aardappelpuree en vissticks gemaakt mmmmm wat smaakte dat goed zeg. We hebben ook eindelijk een tafeltje buiten op het balkon staan en we hebben ook de knop gevonden om buiten een lamp aan te maken dus het gaat steeds beter! hahah. Nou nu ga ik lekker douche want ik voel me echt vies hier in dat plakkerig weer en de hele dag met een lange broek gelopen te hebben.

DOEIIIIIIIIIII Thanks for reading!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 26390

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: