Dag 8 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Nina

17 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 17-07-2013

Vandaag moesten we er toch weer aan geloven en moesten we weer werken. Wat hadden we daar fftjes geen zin in omdat we al lekker 2 dagen aan het strand hebben gelegen. Mja dat hoort nu eenmaal bij zo'n stage.

Kwamen we aan bij de spa rond 10 uur (zoals al die andere dagen, omdat er geen eerdere bus gaat.) Hadden we ook precies om 0 uur een behandeling staan. Nou wat goed geregeld allemaal zeg want we moesten eerst de kamer helemaal in orde maken voordat je kan beginnen dus uiteindelijk konden we pas om kwart over 10 beginnen. Nou gelukkig vond die vrouw wat ik moest behandelen dat niet erg, maar ik moest me evengoed haasten. Nou dat was leuk beginnen zeg... Werd er gewoon chagrijnig van. Want de rest van onze collega's gaven ons zelf daar een beetje de schuld van terwijl wij er niks aan konden doen, want ze kunnen pas om kwart over 10 een behandeling bij ons plannen.

Nou dus ik aangeven dat hun niet gelijk alles van ons moeten verwachten want wij zijn er pas en week en dat snapte ook de meiden bij de receptie. Die zeiden ook van hoe ik hier voor het eerst kwam verwachtte ze ook al heel erg veel van mij dat ze echt met tranen daar hebben gezeten. Nou dacht echt van wat denken die wel.

Nou tot 10 hebben geteld zag ik dat ik een behandeling om 1 uur had die ik pas 1x heb geoefend dacht echt F*CK man nu dit weer. Nou ik me aantekeningen van die behandeling goed doorgelezen en toen dacht ik wel dat ik het allemaal wist. Fftjes snel gegeten om kwart over 12 en om kwart voor 1 stond ik alweer me kamer helemaal in orde te maken voor de Salt and Oil scrub die ik dus om 1 uur had bij een man.,
Nou die man moest een wegwerp string aan, en ik maar zo hopen dat gewoon alles erin zou passen als je snap wat ik bedoel ahah, gelukkig niks gezien. De behandeling gedaan en ging opzicht wel goed. Alleen achteraf dat je kleine dingetjes vergeet maar dat zijn gewoon leerfoutjes die ik de volgende keer niet zal maken.

Toen was ik klaar daarmee en toen had ik eigenlijk niks meer de doen. Heb ik gevraagd of ik daar wat mee kon helpen en dat kon dus, dus ben ik wel nog wat bezig geweest. Toen zag ik bij mijn planning staan dat ik naar Anna moest komen, de spa-manager. Ik dacht huh wat heb ik nu weer gedaan hahaha. Maar ik moest haar gewoon even helpen met de Gifts voor de eigenaren van de villa's want die hebben 26 juli een klein feestje bij de spa. Wat was dat een werk zeg zoveel van die tasjes maken met van alles in en er weer een strik erom doen blabla je weet hoe dat dat gaat. Nou om kwart over 6 daarmee klaar dus moest nog 3 kwartiertjes. Gewacht tot dat Mandy klaar was met haar behandeling en snel samen opgeruimd en naar de bus gelopen want we waren al best laat klaar met alles.

Thuis lekker tomatensoep gemaakt en wat vis en nog lekker gedoucht en de dag is alweer voorbij....

Slaap lekker iedereen! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 26392

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: