Dag 9 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Nina

18 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 18-07-2013

Mijn dag begon weer als normaal om 10 uur beginnen met werken.
om 11 uur had ik mijn eerste klant voor een Swedisch back massage van 25 minuten dus dat was snel gedaan. Toen heb ik rond een uur of kwart over 12 wat gegeten in het hotel, dat viel beetje tegen wat ze vandaag hadden. Een soort lasagne met gehakt en pasta in. Dus heb niet veel gegeten s'middags. Maar dat is best shit want daarna eet ik pas rond half 9 s'avonds. Mja daar raak ik nu wel al een beetje aan gewend.

Toen keek ik in de computer had ik om 1 uur een Spa manicure en Spa Pedicure ik dacht ook leuk komt een vrouw voor deze behandeling maar nee hoor een man, een Rus! Die was ook nog heel erg precies met zijn nagels dat de lengte precies goed moest zijn anders waren ze over een week weer lang blabla, maar die 2 behandelingen samen is best lang en hij was steeds aan het bellen dus ik kon ook nog niet eens fatsoenlijk een gesprek met hem aangaan of heb wat vragen. Dus steeds in het Russisch bellen waar ik dus geen drol van verstond pffff zo irritant. En zo goed kon die ook nog niet eens Engels praten dus als ik heb iets kon vragen dan moest ik ook nog eens goed luisteren naar wat die zei. Ik was me trouwens wel het bedenken dat ik vaker van mensen heb gehoord dat Russen veel fooi zouden geven en aangezien ik er wel achter ben gekomen dat hij een eigen bedrijf had en hier een villa heeft zou ik dat wel eens kunnen krijgen..... nou nee. Helaas, altijd jammer als je zo je best doet voor iemand en uiteindelijk niks voor terug krijgt. Trouwens op het laats wel grappig hoe ik met hem mee liep naar de receptie toen was die me van alles het vertellen over bier en thee en over engelse geen idee waar hij het over had maar hij begon te lachen dus het zou wel grappig zijn geweest dus ik: ohhh yesss yessss hahahah (lekker mee lachen, geen idee waar die het over had) WAHHAH.

Nou om 4 uur had ik een Couple Swedisch back massage samen met Mandy dus samen in een kamer en dan ieder een persoon masseren dat was wel leuk. Ja daar ben je ook super snel mee klaar dus dat was wel fijn.

Nog wat geholpen bij de receptie komt er een Duitser die kon geen Engels en mijn collega's van hier verstaan er ook niks van. Dus ik maar geprobeerd (JA MARIO HECTORS!!! IK HEB HET GEPROBEERD!) gevraagd wat er aan de hand was nouu hij vond het maar raar dat een Swedisch back massage van 25 minuten €55,- kost en een Salt and Oil behandeling van 45 minuten €59,- wat normaal €79,- kost maar omdat het nu de July Special is. Dat er verschil in zat met de prijs.... Nou ga dat maar eens uitleggen. Ik vanuit het Duits proberen over te schakelen in het Engels want ik moest het gelijk uitleggen aan de spa-manager. Nou wat is dat moeilijk zeg om vanuit Duits naar Engels te gaan..En toen zei die Duitser weer ohh sorry heb het verkeerd gezien blabla nou wat een gedoe zeg. Maar dat is uiteindelijk wel goed gekomen.

Toen had ik eindelijk om kwart voor 6 me laatste klant voor een Spa pedicure. Die heeft geduurd tot 7 uur dus moest me ook nog haasten dat we het allemaal zouden halen met de bus maar dat was gelukkig wel zo. Pfff wat een zware dag vandaag, maar daar moet ik maar aan wennen want dat zal zo de aankomende 11 weken nog zo doorgaan. Poeh poeh.

Thuis lekker noodles soup gemaakt en wat tosti's als avond eten. En omdat ik zo me best heb gedaan vandaag ook nog een ijsje gehad! hihi

Slaap lekker alvast iedereen!
Oetmoan en tot murgnnnnn.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 26394

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: