Dag 12 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Nina

21 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 21-07-2013

Dag 12, de laatste werkdag voor deze week en maandag en dinsdag eindelijk weer vrij!

Vandaag zag mijn dag er somber uit ik had pas 2 behandelingen opstaan s'morgens een rug massage en om kwart voor 6 pas een spa pedicure.
Nou morgens de massage gehad moest ik snel naar het hotel om weer te promoten. War had ik daar geen zin in zeg, in die hitte pff konden ze niet eens iemand anders daar voor inzetten dacht ik bij mezelf. Mja dat gedaan gelukkig had ik snel de vouchers snel weggegeven zodat ik ook snel klaar was haha.

Toen kon ik eindelijk wat gaan eten in het hotel. Nou was echt niet lekker maar wat salade gehad en gekookt eitje en wat hangop dat was het..
Toen zag ik eindelijk in de computer dat ik om 5 uur nog een behandeling zou hebben, Salt and Oil. En om kwart over 3 een pedicure, dat was in een kamer waar de airco niet meer bij werkte OMG wat was dat heet zeg, was gewoon het zweette dat kon echt niet! Heb ik ook aangegeven dat ik dat niet meer doe in die kamer. Dat kun je niet eens maken voor de klanten die komen. MAJA.

Nou op het laatste de pedicure as bij een vrouw/jongedame die al heel vaak daar was geweest, ook vorig jaar. Dat was zo leuk alleen meer mee gelachen en leuk mee verteld echt leuk, eindelijk eens zo'n leuke klant! Hopelijk zie ik die nog eens!


Om half 8 zaten we eindelijk in de bus naar huis, we hadden onzs weer voorgenomen om wat te gaan eten op het pleintje waar we gister ook geweest zijn. Toen zag ik dat ze op dat pleintje iets aan het verkopen waren van eten dat wat iets typisch van Cyprus, Cyprische donuts OHHH SUPER LEKKER!!!
Maar we hadden al te veel gehad! Dus hebben we heel veel naar de overburen gebracht omdat die altijd zo kijken naar ons als we op het balkon zitten en zeggen alleen hallo en dat is het dus ik dacht zo kun je wat kennis maken met ze, dus ik dat gebracht nog geen 5 minuten later stonden hun met een reuze meloen aan de deur hahah dus dat is wel leuk! Toch wel fijner als je een beetje weet met wie je in de buurt te maken hebt!

Toen waren we bijna vergeten dat we voor school een reflectieverslag uiterlijk vandaag moest worden opgestuurd haha dus dat nog ff snel gemaakt en opgestuuurd en dan zijn we klaar voor vandaag want morgen gaan we weer leker naar het strand samen met Shoba een meisje dat bij ons werkt dat uit Nepal komt. Maar die doet normaal nooit iets als ze vrij heeft dus hebben we haar meegevraagd en dat vond ze wel leuk!

Morgen lezen jullie alles over mijn heerlijke vrije dag!!!

slaap lekker alvast iedereen! xxxx

  • 22 Juli 2013 - 01:23

    Henriette:

    Ha Nina, als ik dit zo lees denk ik dat de boterhammen bij Atalanta lekkerder waren...

  • 22 Juli 2013 - 16:59

    Mario:

    Hee die Nien , hoe gaat het je nu af ..al een beetje gewend , zonder pap en mam en Robert?
    Wat zitten er daar ...Russen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 26401

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: