Dag 11 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Nina

20 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 20-07-2013

Dag 11 alweer steeds als ik een verhaal erop ga zetten gaat het toch al best snel eigenlijk, maar goed ook! HAHA

Nou vandaag heb ik eigenlijk helemaal niet echt en spannend verhaal ofzo want het was een vrij saaie dag.
Ik heb vanmorgen 2 behandelingen gehad een rugmassage en een lichaamsmassage. Toen had ik fftjes pauze en stond er tot kwart voor 6 niks meer gepland ik dacht neeee zo lang niks te doen dus ik gevraagt of ik iets kon doen voor collega zegt ze als je wilt mag je mijn klant wel doen dus ik dat natuurlijk gedaan. En toen op het laatste dus nog een couple lichaamsmassage.

Wat was ik blij dat ik klaar was echt, is toch wel echt vermoeiend dit werk en vooral in de hitte.
Wij eindelijk de bus terug naar huis toen zijn we weer wat verder door bij ons bij zo'n pleintje wat gaan eten, lekkere biefstuk met champignons mmmm dat had ik wel echt ff nodig.

Toen kwam de eigenaar die we nog nooit gezien hadden vandaar naar ons toe gaf die ons een hand, dat was een oudere man die wel al wat slecht te been was. Hij heette Nicolas echt een super schattige man was die helemaal aan het vertellen dat dat restaurantje van hem was enzo en wij vertelde dus dat wij bij Aphrodite hills werken en ton zei die ohja mijn schoonzoon verhuurd aan werknemers van het hotel appartementen en toen zei die de naam en dat is dus ook waar wij het appartement van hebben. Toen zei ik onze straat naam, wist die ook gelijk welk nummer en toen vertelde die weer dat hij daar was opgegroeid vroeger echt leuk. Toen kwam die aan met en fles wijn die we van hem kregen wel een rode daar hou ik niet zo van mja. En we hebben hier niet eens een opener hahaha. Maar dat was wel echt lief bedoeld

Nou nu ga ik slapen want ik had al eigenlijk niet zo'n zin om vandaag een verhaal te maken hahah. En ik kan me weer lekker ergeren op de OOH ZO'N FIJNE WI-FI VERBINDINGG!!!!! GRRRR
hahaha
nou slaap lekker iedereen! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 26392

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: