Dag 15 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Nina

25 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 24-07-2013

Sorry sorry dat ik dag 15 gisteren er niet heb opgezet maar ik had echt geen tijd.

Gisteren heb ik moeten werken van 10 tot 7 en wat was het toch een kut dag.

Ik had om 1 uur me eerste behandeling, maar mevrouw de Rus kwam te laat. Dus ik kon haar die behandeling niet meer geven want ik had na de behandeling gelijk een andere behandeling staan. Nou dus dan kwam ze dan om kwart over 3. Vervolgens zou ik dus eerste die andere behandeling hebben maar die man kwam helemaal niet opdragen... NOUUU ik was echt om te verrekken ik had de hele dag nog niks gedaan en dan zou ik weer zo lang moeten wachten.

Toen kwam dus die Russische vrouw om kwart over 3 voor een pedicure behandeling. Ze had allemaal haar eigen spullen meegenomen want ze vond het niet hygienisch om met de spullen van de spa te gebruiken.
Ik nam haar dus mee naar de kamer gaf ze me al haar spullen, ging ze me uitleggen waar het voor was ik dacht echt bij mezelf ik ben al afgestudeerd voor pedicure ik weet heus wel wat ik met een vijl moet doen.. Toen ging ze kijken of het bad van de pedicure stoel wel schoon was.. en ja hoor het was vies volgens haar.. Moest ik chloor gaan halen en een spons ik als ik gek in die bak loggen schrobben en mevrouw ging zich er fijn bij zitten toekijken. Stoot ik vol me hoofd tegen die stoel dus ik me nog meer aan het ergeren!!! Zegt ze nee dat is niet jouw taak om te doen doe maar natte handdoeken om mijn voeten, nou oke als zij dat badje dan toch niet wilt gebruiken dan zo maar.

Ik eindelijk begonnen dat ging al allemaal van de tijd af. Ik vijlen was ze de hele tijd aan het zeuren dat het pijn deed OGG ik was me aan het ergeren, nog nooit heeft iemand tegen mij gezegd dat het pijn deed en waarom dan nu ineens wel. Opeens pak ze mijn vijl af, gaat ze zelf vijlen OH MIJN GOD toen brak echt me klomp... Dat meen je toch niet he. Ik keek haar echt aan van uhmm gaat het je?? Maar ze deed verder wel gewoon normaal tegen me en zei ook van ohjaa doen we samen de pedicure. Dus ze as niet boos ofzo maar ik denk dat ze gewoon zo is.

Nou echt ik heb zo lang met haar gezeten he niet normaal duurt die behandeling maar 1 uur en 15 minuten, ik heb met haar gewoon 2 uur gezeten..... Ik had eigenlijk een behandeling nog staan maar die hebben ze dus bij iemand anders moeten zetten.. Ik had het echt helemaal gehad, en daarbij kon ze ook nog maar half Engels dan vroeg je haar iets en dan krijg je een heel anders antwoord. Zelfde als ik vraag: Waar ben je gaan winkelen?? en dan krijg je als antwoord: ja ik heb een rok en een hele leuke trui gekocht....
Echt heel irritant maar ben er maar niet op ingegaan.

NOUUU 8 uur waren we thuis hebben we heeeeel erg snel een broodje gegeten en snel wat opgefrist, en toen zaten we om 20 voor 9 in de bus naar Paphos want daar hadden we met Maartje en Laura ( 2 andere meiden van me klas die ongeveer 9 km van ons afzitten) afgesproken.
Dat was echt zo'n leuke avond. We hebben lekkere cocktails gedronken voor maar €2,- omdat we hier werken hahaha en uiteindelijk zijn we ook fftjes opstap geweest wat eigenlijk niet echt de bedoeling was haha. Maar heb echt me leukste avond gehad hier in Cyprus! En die jongens hier wat een SUKKELS haha komen ze voor je staan en zeggen helemaal niks kijken je stom aan alsof hun denken dat ze bradd pitt ofzo zijn, uhmmm niet dus. Dus dan kijk ik ze aan van wat denk je wel, ik denk dat heel veel mensen wel weten hoe ik af en toe kan kijken, nou zo keek ik dus en weg zijn ze hahah, sukkels!

Uiteindelijk was ik om half 3 thuis, heb ik snel nog gedoucht en met mijn allerrrrrrrliefste vriendje gefacetimed want die mis ik wel al super erg :( en toen gaan slapen, want om 8uur gaat de wekker weer!
Dat was mijn dag gisteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 26400

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: