Dag 16 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 16

Blijf op de hoogte en volg Nina

25 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 25-07-2013

Vandaag had ik een super drukken dag in de spa, beter als gisteren gelukkig.

Ik heb vandaag helemaal niet stilgezeten. Ik heb s'ochtends 2 behandelingen gehad, de salt and oil lichaamsscrub. Is best wel pittig wnat je kan niet echt een goede houding hebben dus daar krijg je echt pijn van in je rug.

Om 12 uur mocht ik op pauze, dus weer samen met Mandy naar het hotel eten. Dat was echt niet lekker, maar opeens zagen we iemand met arretjescake lopen dus wij gelijk gaan kijken waar die stond hahah lag er gelukkig nog 1 groot stuk, snel gepakt en lekker opgegeten mmmm!!

Toen had ik om 1 uur alweer mijn volgende behandeling, een spa pedicure bij een meisje van 16, oh die was toch verlegen echt niet normaal. Ik gaf die een hand dat voelde je bijna niet zo slap gaf zij die hand. En ik haar van alles gevraagd ofze ook al opstap was geweest enzo. En ja toen viel er een stilte want ik was uitgevraagd. Toen wist ik het ook niet meer, ik haalde een heel klein glaasje tevoorschijn omdat we daar de aceton indoen als we gaan lakken dus ik dacht oh maak maar een grapje, zovan wil je ook een shotje liet ik haar dat glaasje zien. Nou je had haar moeten zien kijken ze dacht volgens mij echt dat ik dat meende ofzo ohh goddd!!! Ik dacht had ik maar niks gezegd.... hahaha.

Nou eindelijk klaar met haar want dat duurt dan echt lang als je niks te zeggen hebt bij zo'n behandeling. Moest ik gelijk door want ik had een rugmassage bij een vrouwtje. Die was helemaal tevreden en heb ook nog een product proberen aan te smeren omdat ze super erge last heeft van haar nek enzo maar die zou ze morgen kopen omdat morgen een feest is voor de eigenaren van villa's of appartementen, want dan krijgt ze korting. Nou oke zou ik ook doen, eerlijk is eerlijk.

Toen moest ik gelijk weer door wwer een salt and oil lichaamsscrub. En daarna weer. En toen kon ik eindelijk om kwart over 5 even een klein halfuurtje zitten want om kwart voor 6 had ik alweer de volgende voor pedicure! Pfff wat een drukke dag zeg! 7 behandelingen is toch wel heel erg vermoeiend. Wat dan wel weer leuk is, is dat ik 40 euro fooi vandaag heb gekregen dus is het toch niet voor niks geweest. Wel hele erge pijn in me rug maar goed.

Eenmaal thuis om 8 uur heb ik snel wat gekookt, weer lekker aardappel puree met vis en nu had ik ook lekker spinazie erbij gemaakt, maar die is toch anders als bij ons in Nederland dus dat is wel jammer. Maar het is gezond zullen we maar zeggen.

Ook toen straks keek ik bij de deur lag er een briefje van de bovenbuurman die we nu 2x gezien hebben met erop: it's my birthday today if you want to join the party come upstairs. thanks zaza
Nou okee wij komen.....niet! HAHA ik wsit zijn naam niet eens en volgens mij is zaza niet eens zijn naam. HAHA

Ik ga me nu ff lekker douche en naar bed want ik ben echt heel erg moe!
Welterusten iedereen! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 26397

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: