Dag 20 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Nina

30 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Maandag 29-07-2013

Vandaag zijn we vrij dus gaan we leker weer naar het strand bij Coral bay. Weer lekker op tijd zoals altijd want dan heb je tenminste iets aan je dag. Nou lekker dus tot laat op het strand geweest en s'avonds wat gegeten in Paphos zelf.

Daar heb ik ook nog super leuke hakken schoenen gekocht en een super mooie nagellak van OPI haha.

Nou toen gingen we naar huis en hebben we ons lekker gedoucht en klaargemaakt om opstap te gaan. We hadden ook een jongen wat ook hier in het appartementen complex woont meegevraagd samen met zijn vriendin, en het was ook de laatste avond voor dat meisje want ze moest weer terug naar Roemenie. Was echt een leuke avond alleen merk je dat als je door de weeks opstap gaat dat er niet veel te doen is, maar ondanks dat heb ik me toch wel goed geamuseerd.

En rond een uur of 4 gingen we weer terug naar huis, wat hebben we trouwens wel nog echt gelachen in de taxi ook. Een beetje die taxichauffeur voor de gek houden hahah, maar die kon er ook wel me lachen gelukkig haha.

Dat was mijn dag gisteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 26251

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: