Dag 19 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Nina

28 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 28-07-2013

Vandaag begon me dag weer zo als altijd, alleen ik had me bijna verslapen want ik moest nog wat slaap inhalen.

Ik heb vandaag maar 3 behandelingen gehad dus het was een rustige dag. Een salt and oil, lichaamsmassage en manicure.

Ik heb ook vandaag voor het eerst een product verkocht, ik wist wel nog niet zo goed hoe ik het allemaal moest uitleggen wat het deed maar dat kon ik haar gelukkig laten zien in een producten boekje. En gelukkig kocht ze het product hihi. Later had ik een lichaamsmassage bij een man. Daar heb ik zo mee gelachen hij was gewoon onder de massage met mij het vertellen terwijl normaal andere mensen juist komen om lekker te relaxen. Hij was helemaal aan het vertellen dat Dennis Bergkamp zijn favoriete voetballer altijd was en dat die elke week naar Arsenal ging kijken. Echt heel erg leuk mee kunnen vertellen en hij was ook helemaal tevreden hij zei zelf voor de grap of die niet met me kon trouwen hahaha. Daar kreeg ik dus ook fooi van.

En op het einde van de dag nog een manicure gehad.

Thuis hebben we lekker pannenkoeken gemaakt en onze kleren gewassen. Onder in de hal staat een masmachine maar als je dat ding ziet staan denk je dat die kapot is want die staat onder de trap echt super vies daar met allemaal spinnenwebben en oude tegels, echt super vies.
Toen de was klaar was wilde ik de kleren eruit halen en ik keek naar rechts naar de trap.... EEN KAKKERLAK GADVERDAMME!! Ik super snel weg daar ik dacht ohhhneee he ik zeg tegen mandy durf jij die kleren eruit te halen, ja nea natuurlijk niet OH GOD en nu want die bleef daar ook maar zitten. Gelukkig kwam toen een jongen die hier ook woont in het appartementen complex, dus aan hem gevraagd of hij dat beest kon kapot maken. Lukte dat niet OHHH en hem maar gevraagd of hij onze kleren eruit wilde halen en dat deed die gelukkig dan. Maar ik ga daar echt over klagen bahh dat wil ik echt geen 2de keer meemaken. IEEEE

Ook nog fftjes geface-timed met Rinus want die is vandaag jarig en anja en femke ook nog gezien! Super leuk dat dat allemaal kan tegenwoordig! Ik ga ook eens zo kijken of ik pap en mam kan bereiken maar ik heb zo'n vermoeden dat die vandaag bij de verleiding zijn geweest haha.

Nou slaap lekker alvast iedereen!!!

  • 30 Juli 2013 - 22:19

    Jan:

    Pap en mam zeen neet biej de Verleiding gewaes mer mit os mit gegange nao ut hoogtepuntj van ut jao.....de Oolder kirmis hahaha
    Groetjes Jan en Gemma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 26285

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: