Dag 33 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 33 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 33

Blijf op de hoogte en volg Nina

11 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 11-08-2013

Eerste wat ik vanmorgen weer dacht is, LAATSTE DAG!!!!!
Oh helemaal kapot en helemaal geen zin meer moesten we toch nog een dagje werken.

We kwamen aan op het werk en er stond bij mij nog maar 2 behandelingen op. Nou ik dacht lekker rustig. Eerst s'ochtend bij de receptie geholpen, wat ik best wel leuk vindt om te doen! Toen had ik een behandeling om kwart over 11.. En hoe ik daar mee klaar was keek ik in de computer.... en JA HOOR, ik moest ALWEER naar het zwembad toe om te promoten, Omdat er nog veel plaatsten vrij waren.
Ik vond dat echt niet leuk meer dat promoten, en heb ook gezegd tegen Eleni een meisje van de receptie van waarom moet ik dat altijd doen?? Toen zei ze wel van ja sorry schat maar als Anna (de spa-manager) ziet dat we dat niet doen terwijl er zoveel nog vrij is is dat ook niet goed, blabla. Dus ik samen met Nancy met een lang gezicht naar het zwembad in 40 graden, snel alles afgeven en naar de kantine om te eten.

HAHAH is er maar EEN iemand gekomen met die discount voucher WAAAHAAAAA.

En s'middags had ik er toch nog was bij gekregen en toen had ik een meisje voor Reshape and polish, hands and feet en nog een Muscle Melt bij een meisje. En dat was het.

Toen eindelijk naar huis, want Mandy en ik zijn zo moe! Al bijna in slaap gevallen in de bus. En hoe we thuis kwam ff de zwarte was in het wasmachine gedaan en naar het pleintje gegaan, maar nu hebben we eens bij iets anders gegeten, bij Piazza cafe. Was wel lekker en moderner waar we normaal op het pleintje gaan eten. Nog ff met de eigenaar gepraat dat we hier werken enzo, en toen zei die van misschien kunnen we iets bedenken zodat jullie wel geld kunnen verdienen blabla, wat hebben jullie nodig voor massages? hahah enzovoort. Dus geen idee wat die nu van plan is hahah. Nou hadden we eens lekker een wijntje besteld die we al voelde kwam de eigenaar met nog eentje aan, die was dus van het huis. NOUUU ik kreeg hem echt niet op en voel me ook echt een beetje wazig. Vindt wel dat ik echt beter typ als ik 2 wijntjes opheb, normaal moet ik om de paar zinnen stoppen omdat ik dan weer een rode lijn onder een woord zien staan, dus misschien toch vaker een wijntje drinken voordat ik begin te typen HAHAH.

OHJAA we kwamen thuis dus we waren onze was al bijna vergeten, dus Mandy zegt van ONZE WASS!! OHJAAAA hahah dus wij die halen, zien we die niet meer in het wasmachine maar gewoon erlangs bij elkaar gegooit. NOUUU ik werd zo boos. Er zat wel ook andere was in, dus ik vroeg aan een jongen die daar toevallig zat of hij wist waar dat van was en die zei van mee weet ik niet. Ik dat eruit gehaald want dat heeft diegene ook met onze was gedaan. EN WEET JE WAT ERIN ZAT!!!!! 1 shirt, 1 onderbroek en 1 paar sokken.................. MOET JE DAAR SERIEUS HET WASMACHINE VOOR AANZETTEN???????!!!!!!! IK WERD ZOO BOOS!!!
Toen kwam die jongen dus waar dat van was dus ik zeg, dus jij hebt onze was daar maar zo bij elkaar gegooid ? Zegt die jaaaa? ik heb meer als 10 minuten gewacht tot dat iemand de was kwam halen... IK dacht ohhh meen je, ik zeg je hebt alleen maar 3 dingen om te wassen. Zegt die, waarom gebruik je niet die andere wasmachine dan? Maar daar zitten alleen maar kakkerlakken dus daar ga ik echt niet mijn was doen. IK zeg zo: je wilde zeker onze bh's en string zien daarom pakte je onze was eruit? HAHAH zei die niks meer OHHHHH wat een sukkel voor 3 dingen een wasmachine aanzetten van 2 uur..... ZO ERGERLIJK HE..

AGJAAAA. Die heb je ook...
Nou en nu ga ik echt douche en slapen want ik ben helemaal kapot, en ik ga morgen en dinsdag echt genieten van mijn vrije dagen want die heb ik nu wel echt verdiend!!!

SLAAPLEKKERRRR!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 26261

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: