Dag 35 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 35 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 35

Blijf op de hoogte en volg Nina

13 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Dinsdag 13-08-13

Vandaag onze laatste vrije dag alweer, wat gaat dat toch snel als je vrij hebt! Dus weer lekker naar Coral Bay en Maartje ging ook gezelig met ons mee (vriendin van onze klas die 9km van ons afzit samen met Laura ook een vriendin van onze klas die hier ook stage lopen) want die had ook een dagje vrij, dus ze ging gezellig met ons mee.

Lekker de hele middag gezellig geklets, gezwommen en geluierd op het strand. Toen zijn we met zijn 3e naar het appartement van Maartje en Laura geweest voor de eerste keer om te kijken hoe hun daar wonen en hoe hun spa eruit zag. Dat was wel heel leuk om te zien! Ook Laura was bezig met een pedicure en dat is gewoon een ruimte waar iedereen binnen kon kijken maar ze zat met de rug naar ons toe dus opeens draaide ze zich om en volgens mij dacht ze echt WAT DOEN DIE HIER? En wat ze lachte hahaha, die klant zou ook wel hebben gedacht hahah.

Nou nog heel leuk met Laura en Maartje geklets en toen terug naar Paphos. Daar wat gegeten wat me uiteindelijk helemaal niet goed bevallen is. Ik voelde me zo slecht ineens ik zeg tegen Mandy ik moet echt gaan nu. En uiteindelijk is het eruit gekomen ook pfff. Laatste dagen voel ik me al niet zo lekker. Morgen ga ik echt alleen maar gezonde dingen proberen te eten.

Nu thuis voel ik me nog niet helemaal lekker dus zo fftjes douche en naar bed! En morgen moeten we weer aan het werk, waar ik totaal geen zin in heb...


Slaap lekker allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 26252

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: