Dag 39 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 39 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 39

Blijf op de hoogte en volg Nina

17 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 17-08-2013


Nou ik had toch zo slecht geslapen en dat was s'morgens ook wel echt te merken! Voelde me ook niet echt 100% maarja dat kan je wel verwachten dan na zoon avond haha.

Vandaag heb ik een redelijk drukke dag gehad.
S'ochtends eerst een couple back massage, en ohhhhhhh wat was het warm in die ruimte niet normaal meer. De airco werkte niet meer dus het zweet dreef me echt. Ik wel na afloop dat tegen de manager gezegd van dat dat echt niet normaal is! Toen had ik gelijk erachteraan een andere rugmassage.
Toen pauze, echt super weinig gegeten eigenlijk maja ik kreeg op dat moment niet veel op. Later ook echt buikpijn van gehad, maar dat hebben meerdere hier als ze in het hotel voor personeel zijn gaan eten.

Toen moest ik bij iemand shellac verwijderen en over nieuw aanbrengen, en ook weer in een ruimte waar de airco kapot van is PFFFFF!!! Toen nog een andere meisje de shellac eraf gehaald en een spa manicure gedaan. En later nog een rugmassage gehad.

Vandaag eens lekker wat eerder klaar met werken, wilde we naar de bushalte lopen zegt Rodoula een collega of we mee wilde rijden OHHH zo blij zijn we gewoon eens een half uur eerder thuis dan normaal, en dat scheelt serieus echt heel erg veel! Want het is nog niet donker, we kunnen eens normaal de deur open maken van ons appartement want we hebben geen licht bij de deur dus we konden gewoon het sleutelgat zien!! HAHAHA

Nou toen zijn we misschien een half uur gaan staren naar de over buren want die hadden de bbq aanstaan en er lag allemaal zo'n lekker vlees op!!! MMMMMM maar we worden toch niet gevraagd om mee te eten GGRRR! Dus hebben we maar pizza gehaald.

Nu ff lekker op het balkon rusten want we zijn best wel moe, en nog stees aan het staren naar de overkant wnat die hebben een of ander feest en hebben allerlei lekkere dingen!

EN pap en mam die me al de hele tijd jaloers het maken zijn want die zijn lekker aan het eten bij VICE VERSA ohhhh wat had ik toch zin in carpaccio gehad mmmmmm! Rinus zet er maar alvast eentje klaar als ik 8 oktober terug ben! HAHHA

Nou nu ga ik lekker douche en lekker optijd naar bed want daar verlang ik echt naar!

DOEIIIIIII XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 26263

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: