Dag 55 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 55 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 55

Blijf op de hoogte en volg Nina

04 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Maandag 2-08-2013

Vandaag moest ik gewoon weer werken en Mandy had vrij. Ik kwam aan op het werk en toen had ik maar weer 2 behandelingen staan. OHHH dan denk ik echt, stuur me naar huis PLEASE! Mja dat kan dus niet.. Ik had 1 spa pedicure en 1 rugmassage vandaag.

s’ Morgens heeft Clementine een meisje dat ook bij ons werkt wel nog een behandeling bij mij geoefend dus dat was wel fijn. De Indian Indulgence massage, dat is een massage waarbij eerst de rug wordt gemasseerd dan de nek, hoofd een beetje van het gezicht. Alleen was het minder dat je haren ook helemaal de olie zit, mja dat is die behandeling gewoon. En s’ middags heeft Nancy ook nog eens die zelfde behandeling bij mij geoefend en toen viel ik echt bijna in slaap. Had ook echt geen zin meer om nog iets te gaan doen HAHA. Nou nog wat bij de receptie geholpen en toen was het eindelijk 7 uur en toen kon ik eindelijk gaan.

3 kwartier in de bus gezeten om van het resort naar Paphos te reizen. Want daar gingen we weer eten met pap en mam. Mandy was wel al de hele dag samen met pap en mam omdat zij dus vrij heeft gehad. Eerst fftjes lekker gedoucht en klaargemaakt en toen zijn we dus gaan uiteten bij Bella Italia. Nou helemaal niks Italiaans gehad maar goed het was wel lekker. Toen nog fftjes wat gedronken bij Captains’s bistro waar we eigenlijk altijd wat gaan eten of drinken. En nu weer in het appartement van pap en mam waar we weer gaan slapen, want die hebben hier toch een appartement voor 7 personen dus dat is wel handig!

Ik ben ook echt heel moe dus ik ga ophouden met schrijven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 26254

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: