Dag 56 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 56 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 56

Blijf op de hoogte en volg Nina

04 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Dinsdag 3-08-2013

Vandaag zijn Pap en Mam voor het eerst bij ons op het resort geweest. Ze waren gelijk s ‘ochtends met me meegegaan naar de spa. Heb ik ze een locker sleutel gegeven en toen hebben ze zich omgekleed en heb ik ze een rondleiding gegeven in de spa. Toen hebben ze even in het zwembad gezwommen en toen mocht ik ze een rugmassage geven.
Om 12 uur had ik pauze dus heb ik ze ook nog een gedeelte van het resort laten zien, het hotel en zwembad van het hotel en village square waar we ook samen een broodje nog hebben gegeten met een lekker kopje koffie.

Om 1 uur moest ik weer terug zijn omdat ik toen een behandeling had staan, de salt en oil scrub Toen moest ik wachten tot 3 uur voor mijn volgende behandeling. In die tussen tijd kwamen pap en mam nog eens langs om kennis te maken met mijn spa-manager. Dat was wel maar eventjes heel erg snel omdat ze de bus moesten hebben naar een strandje verderop. 3 uur had ik mijn volgende behandeling een rugmassage en om 5 uur een spa-pedicure.

Om 7 uur eindelijk klaar, heb ik me nog lekker een ijsje gepakt en om half 8 had ik de bus naar mijn appartement, heb ik daar nog wat spullen gepakt en toen gelijk weer om kwart voor 9 de bus naar het appartement van pap en mam. Me ff opgefrist en toen lekker bij de Italiaan gaan eten. OHH super lekkere ravioli gehad met spinazie en tomatensaus mmmmmm. Later hebben we nog wat gedronken bij Captains waar we zowel elke avond na het eten heen gaan.
En toen naar bed want we waren toch wel al moe, en Mandy moest vroeg op omdat ze de volgende dag moest werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 26264

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: