Dag 64 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 64 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 64

Blijf op de hoogte en volg Nina

13 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Woensdag 11-9-13

Nou wat een kut dag zeg! Ik moest dus gewoon werken en ik had de hele dag geen behandelingen opstaan tot kwart voor 5.
Nou dus me maar wat verveelt. Wel nog bij Vilmante en Eleni de benen geharst, dat zijn 2 meisjes van de receptie van de spa.

En dus om kwart voor 5 mijn eerste behandeling voor een spa manicure en een spa pedicure bij een hele leuke wat oudere Engelse vrouw. Haar naam was Patricia Clarke. Echt super leuk mee verteld en mee gelachen en op het einde gaf ze me ook een dikke knuffel en gaf ze me nog 10 euro fooi dus dat was wel super lief van haar! Die zal ik ook echt nooit vergeten!

Toen was het alweer 7 uur en zijn we met de bus naar huis gegaan. Wel even wat eerder uitgestapt om nog wat boodschappen te doen omdat we bijna niks meer hadden. Lekkere baby fruithapjes gekocht hahaha.

ENNNNN Robbie heeft eindelijk de vakantie geboekt!! We gaan lekker als ik terug ben nog 12 dagen naar Turkije naar Marmaris, echt super veel zin in want ik mis hem toch wel echt super erg! :( Dus dan gaan we lekker samen genieten! Een goed vooruitzicht dus!

  • 14 September 2013 - 20:51

    Nicolle Janssens:

    Hoi Nina,
    Wat leuk dat je nog lekker met Robbie op vakantie gaat als je terug bent uit Cyprus.
    Nog effe en je bent weer lekker thuis. Super leuke kaart heb je naar Kiki gestuurd. Dit vond ze echt geweldig. Geniet nog lekker en tot gauw.
    Dikke kus Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 26259

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: