Dag 65 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 65 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 65

Blijf op de hoogte en volg Nina

15 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Donderdag 12-09-13

Ik moest gewoon weer werken deze dag. Vandaag was het wel wat drukker gelukkig. Ik heb 2 spa pedicures gehad en 2 reshape en polish en een Escape the sun.

Die escape the sun had ik bij een zwanger vrouw, die was al 6 maanden zwanger dus die had al een aardig buikje! Nou ik me helemaal druk maken want die behandeling is 50 minuten en bij een zwangere vrouw mag je niet te veel druk geven of mag je bepaalde gedeeltes niet masseren.
Nou ik begonnen met de voorkant benen, alleen de onderbenen want als je de boven benen doet kom je al wat dichterbij het geslachtsdeel en omdat ze zwanger is kan dit wat gevoeliger zijn dus daar kon ik al niet masseren. Nou toen ben ik naar de decolleté gegaan en naar haar hoofd. En toen moest ik haar op een zij laten liggen en ik wist helemaal niet wat het makkelijkste zou zijn voor haar om te liggen dus haar maar wat echte kussens gegeven voor tussen de benen en toen moest ik zo dus heel erg ongemakkelijk de achterkant masseren. Nou ik was eigenlijk best wel onzeker over hoe ik het deed want dat was dus de eerste keer dat ik dat zo op deze manier heb gedaan, maar ze was wel tevreden en heeft me ook een tientje fooi gegeven.

Toen was het weer 7 uur en waren we alweer klaar met werken. Hebben we ons weer een lekker ijsje gegeten bij Häagen-Dazs en toen de bus naar huis.
S ‘avonds hebben we eigenlijk helemaal niks meer gedaan, zelfs geen avond eten meer gehad omdat we gewoon al vol zaten van dat ijsje haha. Wel nog fftjes met Larsje en Francis gefacetimed en that’s it.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 26255

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: