Dag 82 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 82 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 82

Blijf op de hoogte en volg Nina

06 Oktober 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zondag 29-09-2013

Vandaag was het weer eens wat drukker in de spa, gelukkig want dan gaat de tijd wat sneller. Ik was wel echt weer toe aan 2 dagen vrij dus dat kwam goed uit.

Ik heb deze dag als eerste een Reshape & Polish gehad voor de handen en daarna had ik een Muscle melt bij een vrouw die al moeilijk het doen was bij de receptie omdat er iets niet duidelijk was verteld over de aanbieding wat we hadden op dat moment. Dus ik was me al aan het voorbereiden op iemand die wel eens irritant kon zijn. HAHAHA nou maar het was echt een super leuke vrouw ze had wel veel stress en was al veel afgevallen daardoor, en ze was smal niet normaal, ik was echt bang dat ik der pijn deed bij de massage. MJA.

Toen had ik een Couples Swedish back massage en dat was een jonger stel die net getrouwd waren hier in Cyprus en die waren leuk. Daar kon ik echt mee lachen, en die hebben ook nog fooi voor ons achter gelaten.

Toen had ik alweer een Couples massage maar nu een full body en op het einde van de dag nog een Reshape & polish handen en voeten bij een Cyprisch meisje wat ook heel leuk was!

En toen zat de werkdag er alweer op en hebben we nog een werkweek te gaan!!

s' avonds hebben we niet zo veel meer gedaan, op tijd naar bed gegaan want we wilden de volgende dag niet te lang in bed blijven liggen omdat we van alles gepland hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 26258

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: