Dag 10 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Nina

19 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 19-07-2013

Dag 10 alweer, ik moest weer om 10 uur beginnen tot 7 uur s'avonds.
Ik had me al helemaal verheugd op de middaglunch van het hotel want op vrijdag is er altijd vis mmmmm, hahah.

Nou Mandy en ik hadden s'morgens om kwart over 10 gelijk een duo massage samen van 55 minuten. Nou ik moest die man een massage geven en Mandy die vrouw. Die man was OMG zo dik he ik dacht hoe gaat die ooit mijn kleine handjes voelen en hoe kan ik dit ooit volhouden 55 minuten lang goed stevig masseren. Nou ik maar begonnen bij de benen, dat viel wel mee, maar toen de rug.... Het was echt alsof ik een zeehond aan het masseren was, ongelogen! Ik vroeg aan hem of de druk goed was en dat was gelukkig alleen vond die de muziek maar niks ik dacht ohh godddd hier kan ik niks aan doen helaas anders had ik graag wat anders opgezet want zelf vond ik het ook maar niks. Dus ik dat gezegd dat ik er zelf ook niks aan vond en daar kon die wel mee lachen. Die man leek trouwen echt op zo'n dikke Rus die je wel eens in een maffia film ofzo hebt gezien met een dikke sigaar en een glas Vodka. Dan kun je je er iets bij voorstellen, hij heette Nino.

Nou na afloop gaf hij Mandy en ik €50,- die mochten we dan delen! Ik dacht echt yeahsssss eindelijk een gulle vent, dus ik gevraagd of die Russisch was maar hij kwam uit Israel, en die vrouw was van Bulgarije.
Maar ik moest hem meenemen naar de pedicure kamer want die had ook nog die behandeling bij mij gepland. Dus ik zijn nagels geknipt wat dat was wel ook echt hard nodig en gevijld en gepolijst en de voeten gescrubd en ondertussen echt heel leuk met hem kunnen vertellen want hij ging ook vaker naar Amsterdam en dat die nu ook aan het werk was samen met die vrouw, wat niet eens zijn vrouw was maar gewoon een collega want die hebben een partnerschap met het hotel.

Nou toen wilde ik eigenlijk verder gaan met de behandeling want het is een vrij uitgebreide behandeling zegt die nee is goed zo je hoefde eigenlijk alleen me nagels te knippen. Dus ik zei van ja weet je het zeker want je betaald wel €90,- voor de gehele behandeling, ik zeg dan zeg ik dat wel even bij de receptie dat ze minder tellen anders is het veel te duur voor wat je hebt gehad. En hij nee dat hoeft echt niet ik betaal gewoon alles maak je niet druk je hoeft niks te zeggen. Nou oke na paar keer gevraagd te hebben of die het zeker wist dat dan toch maar niet gedaan. En kreeg ik weer €15,- van hem. Nou ik dacht die mag vaker komen hahah.

Nou dus al €40,- fooi in anderhalf uur tijd. Ik dus helemaal blij haha. Toen had ik onverwacht om 1 uur een Salt and Oil behandeling bij een vrouw die eigenlijk eerst bij iemand anders ingepland stond maar omdat ze zo laat was moest ze bij mij komen. Wat een rare vrouw zeg, ik ging met haar naar de kamer en normaal vragen wij eerst van of ze misschien allergie hebben en we laten ze de olie ruiken wat ze willen enzovoorts, Nou zij komt binnen HOPPA de badjas uit, stond ze daar helemaal naakt voor me OMG ik zeg ga gelijk maar liggen. Ze kon ook niet goed ruiken dus moest ik maar een olie voor haar kiezen, dat gedaan en de behandeling gedaan. Kreeg ik op het laatste van haar een Amerikaanse dollar. Ik dacht huh die kan ik hier helemaal niet uitgeven, maar heb haar wel evengoed bedankt want ze bedoeld het wel goed. Maar dacht echt huh hoe komt ze hier aan? Ik ga hem wel bewaren is wel leuk om te hebben zoiets haha.

Om 3 uur had ik opeens weer een behandeling erbij gekregen moest ik de nagels van de tenen bij een Russische vrouw die heel slecht engels kon, maar daar was ik al snel mee klaar en ze wilde voor volgende week bij mij een gehele spa pedicure boeken, nou dat kon dus en zie ik haar volgende week woensdag weer. Maar ze nam wel allemaal zelf haar spullen mee want het moest allemaal heel erg schoon zijn, en ze vertelde dat ze zelf dokter was. Nou als ik me laterna die man van haar bekeek daar was niks SJOENS aan hahaha bahbah!

Toen was het afwachten tot 5 uur want toen had ik nog een massage van 55 minuten bij een vrouwtje, ze had wat pijnklachten dus kon niet te hard druk geven dus dat was wel fijn. Ze was heel erg tevreden en van haar kreeg ik dus ook weer €5,-. Nou helemaal blij met wat ik vandaag bij elkaar had verzameld kom ik bij de receptie en daar hadden ze ook nog een envelopje voor me, want de mensen kunnen je ook fooi geven als ze gaan afreken en daar zat ook nog een €15,- in. Wel jammer dat ik niet weet van wie het is.

Nouuuuuuuuu wat lekker zeg vandaag ff €60,- aan fooi gekregen, hopelijk gaat dat elke dag zo! Maar daar moet ik me maar niet te zeer op verheugen want dan is de teleurstelling veel groter als ik niks krijg.

Nou lieve volgers ik ga stoppen met praten want ik ga echt ff lekker douche, en genieten van de muziek die hier de hele dag in de buurt opstaan....Wat een kut muziek zeg... Denk je dat je het bij ons in de Lindberghstraat van de Turkse triangel muziek af bent hoor je hier even goed van alles... HAHA. Noujaa slaap lekker iedereen en tot morgen!!
xxx

  • 20 Juli 2013 - 01:21

    Liesbeth Janssens:

    Laot die zee-koe maar vaker komme dan whaaa.

  • 20 Juli 2013 - 12:09

    Rinus:

    ha Nina,
    hoop dat ze jeniet te veel fooi gaan geven, anders wil je
    misschien niet meer terug komen!
    voor de rest alles goed?
    hier is het fijn weer eindelij, maar demensen willen
    alleeen buiten zitten!
    nou veel groeten en tot gauw!

  • 20 Juli 2013 - 22:38

    Nina Janssens:

    Ha Rinus,
    Hahaha ik kom zeker terug!!!
    Ja alles gaat goed, alleen jammer dat we een beetje buiten de stad zitten dus kunnen niet zo makkelijk gaar heen gaan. En het werken is best vermoeiend van 10 uur smorgen tot 7 uur savonds en dan zijn we pas om 8 uur thuis. dus dat is wel minder.
    Ja mam zei al dat het druk was vandaag bij vice versa, hopelijk blijf het weer ook goed zodat het lekker druk is bij jullie!
    Nou ik zie je snel weer! over 10 weken! haha

    Groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 26391

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: