Dag 17 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg Nina

27 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 26-07-2013

Gisteren heb ik een super drukke dag gehad, 7 behandelingen maar liefs.
Weer 4 vermoeiende salt and oil behandelingen gehad en 1 pedicure, 1 manicure en een rugmassage.

De rugmassage OMG was zooo vermoeiend he, die man wilde zoveel druk op zijn schouders niet normaal. Ik heb serieus de hele tijd met mijn ellebogen gemasseerd. En het zweet dreef over mijn gezicht echt niet normaal. IK snap dan echt niet waarom die dan niet voor een deep tissue massage kiezen. Maar hij was wel echt super tevreden dus daar kreeg ik ook fooi van!

Toen was de werkdag al heel snel voorbij omdat ik toch de hele tijd bezig ben geweest.

We hadden woensdag met Maartje en Laura afgesproken om te gaan stappen, ohh wat had ik daar toch zin in!
Wij in het boekje kijken hoe laat we de bus moesten hebben, 11 uur dus. Komt die helemaal niet opdagen hebben we meer al een uur gewacht op die rotte bus, had ik al bijna geen zin meer om te gaan. Wij Maartje en Laura smse en kregen maar geen reactie ohhhgoddd wij maar uiteindelijk naar het busstation gelopen waar we in eerste instantie hadden afgesproken kwamen we hun gelukkig tegen ohhhh was zo blij he! Nou wij lekker naar flairs want daar is 1+1 dus lekker goedkoop drankjes drinken. Nou dat begon al aardig te werken hahah.
Nou nog maar wat besteld. Terwijl Laura en Mandy ff buiten stonden te praten met collega's van Laura en Maartje waren Maartje en ik eventjes binnen lekker aan het dansen en lachen. Toen wilde we toch echt naar Vibes gaan want dat moest daar dus het leukste zijn. Wij daar heen, ohhh zo leuk!!!! Alleen jammer dat ze beetje oude muziek draaien en toen ging ik wat muziek aanvragen en dan kijkt die dj je echt aan als een botsauto pfff.

Hahah nou wat wel hier echt is, dat al heel snel jongens bij je komen staan en aandacht proberen te vragen. Heel irritant, dus Maartje en ik hadden die avond een relatie, en heb ook nog ff snel een relatie met Laura gehad HAHAH. Maar wat hebben we toch gelachen.
Toen keek ik op mijn horloge half 4 al OHHH GODDD en ik had hem al aardig hangen, maar we gingen nog fftjes verder hahaha. Wel echt met in me hoofd dat ik de volgende dag moest werken MAAAJAAAAA hahaha. Nou toen was het echt tijd om toch te gaan want kon anders echt niet. Waren we buiten voor bij vibes dus, toen kon je pas echt aan elkar merken hoeveel we op hadden hahaha.
Laura die opeens Engels tegen mij begint te praten hahaha, Maartje die het helemaal geweldig vond dat er een tube mayonaise of iets op de grond lag en Mandy die maar niet wist welke taxi we moesten pakken hahahah. WAT EEN LEUKE AVOND!!!!

AHHHH echt voor herhaling vatbaar, wel als ik de volgende dag vrij heb hahah!! Want ik lag pas om 5 uur in bed en om 8 uur ging de weker weer! pffff


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 26401

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: