Dag 18 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Nina

27 Juli 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 27-07-2013

8 uur de wekker, ohhhh en ik lag net lekker de slapen na een super avond! Maar ik moest er toch uit want ik moest gewoon werken. Nou ik voelde me eigenlijk best goed!
Maar toen was ik al ff wakker en toen voelde ik me toch niet helemaal 100% lekker. Kreeg bijna niks op van me ontbijt.
Nou eenmaal op het werk, voelde ik me nog niet helemaal 100%.
Maar toen was ik eenmaal begonnen met behandelingen en had al wat gegeten bij het hotel toen ging het opzicht wel.

Vandaag had ik helemaal niet zo'n drukke dag als normaal, ik had maar 5 behandelingen opstaan en waar uiteindelijk eentje van weggevallen is dus maar 4. Een manicure een lichaamsmassage, en 2 salt and oil behandelingen.

Nou ik had een man voor de lichaamsmassage, en ik wist dat ik ooit zo'n iemand ging krijgen.... een super behaarde man OMG! Je zag gewoon bijna geen huid maar op sommige plaatsen. Het was heel erg bij de bovenbenen toen ging ik masseren en het was eigenlijk net alsof ik zijn haar aan het kammen was met mijn handen ipv masseren, zo onsmakelijk he! En die haren bleven ook gewoon aan mijn handen zitten. Toen moest ik ook nog zijn rug doen, ook allemaal haren ieeee was blij dat ik daar klaar mee was.
Hij was wel echt super tevreden want ik kon me het al niet voorstellen dat die het fijn vond met die haren want dan trek je daar toch op eens of andere manier aan. Nog fftjes wat geholpen bij de receptie want dat doe ik altijd als ik nisk te doen heb. En toen zat me werkdag er ook alweer op.

Toen was ik toch wel heel erg moe, viel echt bijna in slaap in de bus. We hadden ook echt geen zin om iets te maken van eten dus hebben maar weer bij het pleintje gegeten hier verderop. Heb ik typisch iets van hier gegeten geen idee hoe het heette maar was best lekker.

Lekker optijd weer naar huis loopt er een dikke zwarte kakkerlak voor de deur OHHH we durfde echt niet naar binnen. Heeft de overbuur jongen die kapot gemaakt. En op het balkon was natuurlijk weer een salamander maar die zit er nu elke avond dus denk dat dat ons huisdier een beetje wordt hier. Haha

Nou nu ga ik toch wel echt even weer lekker douche en optijd naar bed want ik kan wel wat slaap gebruiken.

Slaap lekker allemaal!

  • 28 Juli 2013 - 02:25

    Liesbeth Janssens:

    Volgende keer eers vraoge of der kwaam om te harse

  • 28 Juli 2013 - 22:40

    Waltje En Nicolle:

    Ha die Lieve Nina,

    Super leuk om al je reisverslagen te lezen. Fijn om te horen dat het je heel goed bevalt.
    Lekker leuk werk en dan naar het strand en op stap met je vriendinnen. Deze belevenis neemt niemand je meer af. Geniet ervan.

    Die super behaarde man die je moest behandelen. Krijg ik jeuk van als ik eraan denk. Knap van jou dat je alle klanten zo goed kunt behandelen.
    Doe de groetjes aan jullie huisdier!

    Slaap lekker. dikke kus van Walter, Jossie, Tom en Kiki, Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 26388

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: