Dag 45 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 45 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 45

Blijf op de hoogte en volg Nina

23 Augustus 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Vrijdag 23-08-2013

Vandaag zit ik eindelijk op de helft...
Nog 6,5 week te gaan. Poeh-poeh klinkt nog best wel lang eigenlijk....
Maar over 2 dagen komen pap en mam eindelijk en ze blijven lekker 2 weken en daarna hoef ik er nog maar 4, dus ik denk dat het wel snel gaat!

Vandaag zag het er naar uit om geen drukker te dag te hebben want er stonden maar 2 behandelingen gepland, dus ik had me natuurlijk ook weer voorbereid om te gaan promoten bij het zwembad. .. Dat was dus ook.
Nou na me eerste shellac behandeling moest ik dus naar het zwembad samen met Mandy en Loukia, die er ook allebei totaal geen zin in hadden.
Nou die vouchers snel afgegeven want ik vond het goed, dat promoten altijd. Ik vind dat de mensen uit zichzelf naar de spa moeten komen en niet ze binnen moet halen omdat ze dan korting krijgen. MJA mijn mening..

Nou klaar met dat promoten dus hadden we pauze en het is weer vrijdag dus we hebben weer VISSSSS jamjam... Later op de dag heb ik wel nog wat behandelingen erbij gekregen en had ik nog 2 lichaamsmassages 2 rug massage en 1 pedicure..

Dus eigenlijk ging de middag ook weer snel voorbij!
Nou eenmaal thuis hebben we maar weer op het pleintje wat gegeten en verder niks meer gedaan. Nog fftjes gefacetimed met Pap en Mam, Jannie en Bettie en Gemma en verder niks meer gedaan
Ik denk dat ik vandaag weer lekker op tijd naar bed ga ook, zo eerst ffjes douche en slapen hihih!

welterusten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 26253

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: