Dag 74 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu Dag 74 - Reisverslag uit Yeroskipos, Cyprus van Nina Janssens - WaarBenJij.nu

Dag 74

Blijf op de hoogte en volg Nina

22 September 2013 | Cyprus, Yeroskipos

Zaterdag 21-09-2013

Ohh echt waar ik erger me de laatste dagen al de hele tijd aan zo'n jongen die ook bij ons op het resort werk en die zit dus ook altijd bij ons in de bus omdat heel veel mensen wat in het resort werken bij ons in de buurt wonen. EN dat is dus ook weer een ROEMEEN ohhhh dan loopt die de bus in want die stapt altijd 2 haltes later op als ons en dan kijk die me helemaal aan met zonder emotie of iets. Gewoon me de hele tijd aan te kijken en vaak komt die ook nog bij ons in de buurt zitten of staan en blijft die de heletijd kijken. OHHH tot dat ik het zat ben echt! MALAKA!!!! HAHAHA betekend klootzak in het Grieks!

Nou dus ik moest weer gaan werken en Mandy mocht ook weer beginnen. Ik heb maar 3 behandelingen gehad. 1x muscle melt, spa-manicure en een full body massage. Die vrouw wat ik had voor muscle melt zei bijna niks dat was echt zoon simpel persoon ohhhh en die vrouw wat ik voor de manicure had was wel echt een leuke Engelse vrouw daar had ik ook €10,- van gekregen hihihihi. En voor de full body massage had een Russin die helemaal geen Engels kon verstaan dus dat was weer lekker makkelijk allemaal met handen en voeten praten hahaha. Nou en verder niks meer gedaan op het werk, alleen bij een collega shellak op de voeten gedaan.

Toen s 'avonds was het de laatste avond alweer voor de moeder en oom van Mandy, dus hebben we lekker bij Captains Bistro gegeten waar we vaker komen. EN toen afscheid weer moeten nemen van de moeder van Mandy en haar oom en toen naar ons appartementje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 26257

Voorgaande reizen:

09 Juli 2013 - 08 Oktober 2013

Mijn internationale stage

Landen bezocht: